یکشنبه 30 شهریور 1393 | 21:03
اختصاصی / مصاحبه با کارآفرین نمونه
دوست دارم به گفته رهبرم لبیک بگویم
دوست دارم به گفته رهبرم لبیک بگویم
زمانی که آمریکا می گوید تحریم اقتصادی، من پاسدار بازنشسته باید در دهانش بزنم ، این فعالیتی که الان من انجام می دهم مشت محکمی بر دهان دشمنان است .

 

 

لزوم توجه به تولید داخلی در بحث اقتصاد مقاومتی بارها در بیانات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است ؛ در همین راستا  "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" گفتگویی با یکی از کارآفرینان برتر استان کرمانشاه برادر سجاد سنجابی انجام داده است که به شرح زیر می باشد :

 

1)      لطفاً خود را معرفی کنید و دلیل اینکه به کار تولید و اقتصاد روی آوردید را بیان نمایید؟

بسم ا...

با درود بر روان پاک شهدا و حضرت امام اینجانب سجاد سنجابی پاسدار بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه بعد از بازنشستگی به کار در زمینه های کشاورزی روی آوردم؛ که الان الحمد ا... با همان نیتی که داشتم در سطح کشور حرف اول را می زنم، دوست دارم به گفته رهبرم لبیک بگویم، اگر آمریکا می گوید تحریم اقتصادی، من پاسدار بازنشسته باید توی دهانش بزنم با همین حرکت ، این حرکتی که الان من انجام دادم شاید مشت محکمی بر دهان آنهایی که بر علیه ایران دارند فعالیت می کنند باشد

بهر حال پاسدارهای عزیزی که بازنشسته شده اند، خانه نشین نشوند، ما تا زمانی که زنده ایم پاسداریم.

تا زمانی که زنده ایم مرید رهبریم، انقلابمان را دوست داریم.

2)      آقای سنجابی شما به عنوان کارآفرین برتر استان چند نفر را مشغول به کار کردید؟

در این تشکیلات 7-8 نفر مشغول زندگی کردن هستند و امرار و معاش می کنند برای من این کار چند نتیجه دارد اول که خودم و بچه هایم مشغول هستیم،عده ای که به عنوان کارگر در اینجا مشغول هستند،امرار و معاش می کنند و از طرف دیگر هم برای مملکتم،برای اقتصاد کشورم ، افتخارم این است که امروز به عنوان یک فرد فعال در زمینه اقتصاد و تولیدات کشاورزی فعالیت می کنم.

3)      به نظر شما تکلیف مجاهدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در دوره پیشکسوتی و بازنشستگی چه می تواند باشد؟

آرزو دارم تمام بازنشسته های سپاه و خصوصا آنهایی که توان فکری اقتصادی دارند خانه نشین نشوند.من خودم روستایی و روستازاده هستم زمانی که انقلاب احتیاج داشت در سپاه حدود 30 سال فعالیت کردم بعد از بازنشستگی خانه نشین نشدم و روی زمین شروع به کار کردم،زمین یک سرمایه ملی است و نباید رهایش کرد. ما هر چیز که بخواهیم می توانیم وارد کشور کنیم ولی یک متر زمین را نمی توانیم،اگر کوتاهی کنیم زمین را هم از ما می گیرند،باید تولیدات کشاورزی را بالا ببریم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای فرموده اند دوران بازنشستگی دوران انزوا و خانه نشینی نیست این دوران دوران بالندگی است در این دوران می توان بیشتر به فعالیت های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و انتقال تجربه خود به جوانان و شاغلینپرداخت

4)      یک تجربه آموزنده ازدوران دفاع مقدس که بتواندسرمشق جوانان امروز قرارگیرد بیان فرمایید ؟

بهترین الگوی سرمشق بودن دوران دفاع مقدس همان یک رنگی ، یکپارچگی و گوش به فرمان بودن نسبت به  فرماندهان و مسئولین مخصوصاً فرمانده کل قوا بود که دشمن را از پای در آورد هم اکنون نیز جوانان باید شهامت-سخت کوشی را در تمام ابعاد اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و غیره پیشه کنند.

5)      به نظرشماچگونه میتوان یادشهدا را زنده نگه داشت ودرمسیرانقلاب اسلامی وامام خمینی (ره)پایدار ماند؟

باید امروز با فعالیت،هوشیاری،صداقت ، تلاش و کار کنیم که خون شهدا هدر نرود و هرلحظه به فکر باشیم که آیا هدف از شهادت شهدا چه بوده امام رحمت الله علیه چگونه زیستن عزت نفس داشتن را به همه ما آموخت اگر بتوانیم حداقل همواره در خط امام و شهدا بمانیم به راحتی یاد آنها را زنده و در مسیر انقلاب پایدار می مانیم.
 

6)      نقش ولایتمداری ووحدت درکسب پیروزی های دفاع مقدس وپایداری تا پیروزی نهایی ونابودی شیطان بزرگ را بیان فرمایید؟

اگر ولایتمدار بودیم در دفاع مقدس پیروز شدیم اگر ولایتمدار باقی بمانیم می توانیم بگوئیم این پیروزی و ثمره انقلاب همچنان تا انقلاب حضرت مهدی عج پایدار می ماند و این رمز موفقیت و شکست شیطان بزرگ است.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.