یکشنبه 9 آذر 1393 | 15:22
برگزاری مجمع استانی بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت سپاه بیت المقدس استان کردستان
برگزاری مجمع استانی بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت سپاه بیت المقدس استان کردستان
مجمع استانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه بیت المقدس باحضور کلیه اعضا ء در سالن جلسات سپاه استان برگزارشد ،در این جلسه سخنرانان به تشریح حلقه های صالحین و اقدامات انجام شده پرداختند .

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   مجمع استانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در هفته بسیج ساعت 09:30 در تاریخ 93/9/1 با حضور جمع کثیری اعضاء ومدعووین  با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید کار خود را آغازکرد محل برگزاری جلسه  سالن جلسات شهداء ستاد فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان بود . در ابتدای جلسه برادر امیر بیگی دبیر مجمع ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی و تبریک هفته مقدس بسیج به مدعوین هدف از برگزاری مجمع را تشریح و گزارش مفصلی از اقدامات انجام گرفته و مصوبات جلسه قبلی مجمع را تشریح نمود. در ادامه برادر حمزه فلاح جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان درخصوص  فلسفه تشکیل شجره طیبه بسیج و دستاوردهای مهم آن در طول سی و پنج سال از عمر شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، اقتصاد مقاومتی، اقدامات مردم یاری، رفع محرومیت زدایی، عملیات بزرگ فرهنگی علیه ماهواره ( دجال واره)، امر به معروف و نهی از منکر،احصاء مشکلات و نارساییهای پیش روی قشر پیشکسوتان، تکریم و توجه خاص به حل مشکلات مادی و معیشتی پیشکسوتان، جذب حداکثری آنان در بسیج ده ها میلیونی و برنامه های حفظ و انسجام ، بهره گیری از تخصص و تجربه گرانسنگ و ذی قیمت بازنشستگان نخبه مخصوصاً در زمینه های دفاعی و امنیتی و ... ، فعال نمودن جلسات کارگروه و کمیته ها و پیگیری مصوبات آنها تا حصول نتیجه ، توسعه فعالیتهای کمی و کیفی بسیج ، راه اندازی سمن های مردم نهاد توسط جامعه پیشکسوتان، حضور پیشکسوتان در کارهای خیر و عام المنفعه در اجتماع  ایراد سخن نمود . سخنران بعدی مجمع برادر قباد الفتی یکی دیگر از مسئولین سپاه بیت المقدس بود که در خصوص  راه ها و شناسایی تهدیدات و شناخت و انواع آنها ، آسیب شناسی تهدیدات و راه های مقابله با آنها به سخنرانی پرداخت.

سخنران پایانی مجمع برادر ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس بود که ایشان نیز هفته مقدس بسیج را به شارکین تبریک گفته و در خصوص نحوه کم و کیف و اهمیت برگزاری کنگره شهدای پیشمرگان  که قرار است در اردیبهشت ماه سال 1394 همزمان با سالروز سفر تاریخی و پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان فرهنگی کردستان و سرزمین مجاهدت های خاموش برگزار گردد به تفصیل ایراد سخن نمود و خواستار تلاش و همکاری همه جانبه اعضاء در راستای هر چه  بهتر و با شکوهتر برگزار شدن این کنگره در خور شان و منزلت جامعه هدف در مجموعه استان کردستان انجام بپزیرد.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.