دوشنبه 28 اسفند 1391 | 08:23
طی پيامی؛
سردار پاکپور فرا رسیدن سال نو را به پاسداران انقلاب تبريک گفت
سردار پاکپور فرا رسیدن سال نو را به پاسداران انقلاب تبريک گفت
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پیامی پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را به سپاهیان، بسیجیان و سربازان وظیفه، مرزداران رشید جبهه‌های ایران اسلامی از شمال غرب تا جنوب غرب و جنوب شرق تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"سردار "محمد پاکپور" فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی پیشاپیش فرارسیدن سال نو را به سپاهیان، بسیجیان و سربازان وظیفه، مرزداران رشید جبهه‌های ایران اسلامی از شمال غرب تا جنوب غرب و جنوب شرق تبریک گفت.

پاکپور در این پیام تاکید کرده است: شما مفتخرید که مدال ارزشمند دفاع از مرزهای ام‌القرای جهان اسلام را به سینه دارید و این توفیق عظیمی است که به‌واسطه نیت خالص، صفای وجود و قلب لبریز از عشق به انقلاب و نظام و میهن عزیز اسلامی‌مان حاصل گردیده است.

اینجانب مجاهدت، استقامت، رشادت و پایمردی یک یک شما عزیزان و غیورمردان سرافراز را که کسوت پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای گران‌سنگ آن‌را پیشه داشته و در جهت اعتلای آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب گام برداشته‌اید صمیمانه ارج نهاده، حلول سال نو و بهار سال 1392 را به همه شما عزیزان و خانواده‌های محترم، فهیم و صبورتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بار الها در فرج مولا و مقتدایمان حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) تعجیل و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را در سایه عنایات حضرتش مستدام بدار.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.