چهارشنبه 3 آذر 1395 | 09:54
مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد
برنامه های موثر بسیج برای مقابله با تهدیدات فرهنگی
برنامه های موثر بسیج برای مقابله با تهدیدات فرهنگی
کریمی گفت: بسیج می تواند برنامه های بسیار موثری را در مقابله با تهدیدات فرهنگی و پاسخ به شبهات و نگرانی ها و نیازمندی های مردم به ویژه جوانان ارائه دهد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار احمد کریمی رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات فرهنگی اجتماعی کشور اظهار داشت: بسیج ارتباط فوق العاده وسیعی با آحاد و توده های مردم به ویژه جوانان دارد.

وی افزود: این ارتباط با توجه به ساختار و تشکیلات بسیج یک ارتباط چهره به چهره است؛ بنابراین یکی از بهترین سازمان هایی است که به طور مستقیم دیدگاه ها و رهنمودهای رهبر انقلاب و همچنین ارزش ها و کلید واژه های اصلی انقلاب اسلامی را به مردم منتقل می کند.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خاطر نشان کرد: بسیج می تواند برنامه های بسیار موثری را در مقابله با تهدیدات فرهنگی و پاسخ به شبهات و نگرانی ها و نیازمندی های مردم به ویژه جوانان ارائه دهد.

سردار کریمی تصریح کرد: بسیج یک نیروی میدانی برای ترویج و نشر ارزش های انقلابی و قرآنی و یک نیرویی است که در مقابل هجمه فرهنگی دشمن دفاع می کند و همواره شبهات و سوالات جوانان را پاسخ می دهد؛ بنابراین می تواند در سطح میلیونی آحاد مردم موثر باشد و در کنار مزیت های بزرگ ملی از قبیل هیئات مذهبی، منبرها و روحانیت، بسیج هم یک امکان فوق العاده ای است که به برکت وجودی امام به وجود آمد و در این حوزه نقش خود را به خوبی ایفا می کند.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.