سه شنبه 25 بهمن 1390 | 02:59
لبيك حماس به ولي امرمسلمين هنيه : فلسطين از بحرتا نهر است
لبيك حماس به ولي امرمسلمين هنيه : فلسطين از بحرتا نهر است

بسیج پیشکسوتان: حضرت آيت الله العظمي خامنه اي صبح ديروز (يكشنبه) در ديدار آقاي اسماعيل هنيه نخست وزير قانوني دولت فلسطين، پشتيباني ملتها بويژه امت اسلامي از مقاومت اسلامي فلسطين را عمق استراتژيك گروه هاي مقاومت دانستند و تأكيد كردند: پيروزي هاي سال هاي اخير در فلسطين و حتي بخشي از علل بيداري اسلامي در منطقه، نتيجه ايستادگي مردم و گروه هاي مقاومت فلسطيني بوده است و پيروزي هاي آينده و تحقق وعده الهي نيز در گرو همين ايستادگي و مقاومت است.
ايشان با اشاره به ايستادگي مردم غزه و شكست رژيم صهيونيستي در جنگ 22 روزه افزودند: شكي وجود ندارد كه احساسات متراكم ملت هاي منطقه در قضيه غزه نيز در انفجار ناگهاني آتشفشان منطقه مؤثر بوده است.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اين كه هر حركت تضعيف كننده مقاومت، آينده را مخدوش خواهد كرد، خاطرنشان كردند: بايد همواره مراقب نفوذ عناصر سازشكار به كالبد مقاومت بود زيرا بروز بيماري، تدريجي است.
حضرت آيت الله خامنه اي خطاب به آقاي اسماعيل هنيه افزودند: ما در ايستادگي شما و بسياري از برادران مقاومت ترديد نداريم و مردم نيز از مقاومت فلسطين انتظاري جز ايستادگي ندارند.
ايشان با يادآوري، سرنوشت ياسر عرفات كه بعد از محبوبيت سال هاي دوران ايستادگي، بعلت خروج از مسير مقاومت، مطرود ملت هاي منطقه شده بود،
تأكيد كردند: مقاومت و ايستادگي زمينه ساز جذب دل هاي مردم و ذخيره بزرگي است كه بايد آن را حفظ كرد.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اين كه جمهوري اسلامي ايران قضيه فلسطين را قضيه اي اسلامي و موضوع خود مي داند، خاطرنشان كردند: ايران در قضيه فلسطين ثابت و صادق است و همواره در كنار مردم فلسطين و مقاومت خواهد بود.
آقاي اسماعيل هنيه نخست وزير قانوني دولت فلسطين نيز در سخناني ضمن ابراز خرسندي فراوان از ديدار با رهبر انقلاب اسلامي و تبريك سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، امسال درحالي برگزار مي شود كه دنيا و منطقه شاهد تحولات و تغييرات بزرگي بويژه بيداري اسلامي بوده است.
وي با تشكر از حمايت هاي دولت و ملت ايران از قضيه فلسطين افزود: من روز شنبه از نزديك و همچنين با پروازي كه با هلي كوپتر داشتم، شاهد حضور ميليون ها نفر در مراسم 22 بهمن در تهران بودم و ما ملت ايران را ذخيره استراتژيك براي موضوع فلسطين مي دانيم.
آقاي اسماعيل هنيه سپس با اشاره به سه راهبرد دولت قانوني فلسطين، تأكيد كرد: آزادي همه سرزمين هاي فلسطيني از بحر تا نهر، تأكيد بر مقاومت و نپذيرفتن گفتگوهاي سازش و تأكيد بر اسلامي بودن قضيه فلسطين سه راهبرد اصلي ما هستند.
نخست وزير قانوني دولت فلسطين با تأكيد بر ايمان به وعده الهي و قطعي بودن پيروزي ملت فلسطين و نابودي رژيم صهيونيستي، خطاب به رهبر انقلاب اسلامي افزود: همانگونه كه شما چندي پيش فرموديد ما در دوران بدر و خيبر هستيم و به هيچ وجه در دوران شعب ابي طالب قرار نداريم.
تاكيد احمدي نژاد و هنيه
بر مقاومت به عنوان تنها راه پيروزي
رئيس جمهوري اسلامي ايران و نخست وزير فلسطين با اشاره به ضعف روزافزون رژيم صهيونيستي و حاميان آن بر ضرورت مقاومت به عنوان تنها راه آزادي سرزمين هاي فلسطين و قدس شريف و پيروزي ملت ها تاكيد كردند.
محمود احمدي نژاد ديروز در ديدار اسماعيل هنيه با بيان اين كه موضوع فلسطين يك مسئله جهاني است، اظهار كرد: فلسطين به اين خاطر جهاني است كه امروز به نمايندگي از همه بشريت در مقابل رژيم صهيونيستي به عنوان ابزار سلطه مستكبران بر جهان در حال ايستادگي است.
رئيس جمهور با بيان اين كه فلسطين به نمايندگي از كل اسلام، مقاومت مي كند، گفت: وظيفه هر مسلماني است كه در كنار مقاومت فلسطين باشد و ملت ايران هم به عنوان وظيفه، دركنار ملت مظلوم فلسطين ايستاده است.
رئيس جمهور اظهار كرد: هر روز كه مي گذرد مستكبران و حاميان آن ها ضعيف تر مي شوند و نشانه هاي نصرت الهي پيداست و ملت ها با مقاومت و ايستادگي مي توانند به پيروزي برسند.
اسماعيل هنيه، نخست وزير فلسطين نيز در اين ديدار با تبريك سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران و ميلاد پيامبر گرامي اسلام(ص) با اشاره به حضور ميليوني مردم تهران در مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار كرد: وقتي از نزديك ناظر جمع ميليوني مردم در مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بودم، اعتماد و يقين مان بيشتر شد كه انقلاب اسلامي ذخيره ارزشمند اسلامي براي همه ملت ها و پشتوانه محكمي براي مقاومت و ملت مظلوم فلسطين در منطقه است.
وي خاطرنشان كرد: مشاهده جمع ميليوني و عظيم مردم در خيابان آزادي، بعد از 34 سال و بخصوص پس از هجمه هاي سنگين دشمنان، دليل محكمي بر انسجام و وحدت بزرگ ملت ايران است و از خداي متعال مسالت داريم كه جمهوري اسلامي ايران را به عنوان ذخيره اي براي اسلام و مردم فلسطين از شر دشمنان محفوظ بدارد.
نخست وزير فلسطين با تاكيد بر اين كه ملت فلسطين حتي روي يك وجب از سرزمين هاي خود سازش نخواهد كرد، تصريح كرد: تجربه تاريخي بويژه 60 سال گذشته نشان داده كه مقاومت تنها راه آزادي سرزمين هاي فلسطين و قدس شريف است.
تاكيد صالحي
بر وحدت گروه هاي فلسطيني
وزير امور خارجه كشورمان نيز در ديدار با اسماعيل هنيه با اهميت خواندن وحدت گروه هاي فلسطيني بر ضرورت پايداري بر اصول و مباني اوليه مقاومت به عنوان رمز پيروزي در برابر رژيم صهيونيستي تاكيد كرد.
صالحي همچنين با تشريح پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف علمي و فناوري آمادگي كشورمان براي كمك و رشد و توسعه مردم فلسطين در تمام ابعاد را مورد تاكيد قرار داد.
اسماعيل هنيه نخست وزير قانوني دولت فلسطين نيز در اين ديدار، اقتدار و پيشرفت ملت ايران در صحنه هاي مختلف را عاملي براي تقويت ديدگاه مقاومت در جهان اسلام دانست و از مساعدت هاي بي شائبه جمهوري اسلامي ايران به مقاومت به ويژه در خلال جنگ 22 روزه رژيم صهيونيستي عليه غزه تشكر و قدرداني كرد.
هنيه در ادامه ضمن تشريح آخرين وضعيت موجود در عرصه تحولات فلسطين و با تاكيد بر پايبندي جنبش حماس به اصول و آرمان هاي مقاومت، وحدت ميان فلسطينيان را در مرحله كنوني رمز موفقيت و عبور از شرايط حاضر دانست.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.