یکشنبه 5 شهریور 1391 | 05:43
پیام شما باجان ودل دریافت شد/دستورات ولی امر مسلمین برای ایجاد وحدت واجب است
پیام شما باجان ودل دریافت شد/دستورات ولی امر مسلمین برای ایجاد وحدت واجب است

پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

 

 

نامه آیت الله لاریجانی به مقام معظم رهبری: پیام شما باجان و دل دریافت شد

آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با ارسال نامه ای به محضر مقام معظم رهبری سخنان امروز ایشان در جمع دانشجویان خطاب به مسئولان و سران سه قوه را وحدت بخش و نشات گرفته از سر چشمه زلال ولایت دانست.

متن کامل نامه به شرح زیر است: 
 
مقام معظم رهبری، دام الله ظله الوارث

سلام علیکم با احترام در آستانه عید غدیر خم،ضمن عرض تبریک و تهنیت به محضر شریف حضرت مستطاب عالی ،پیام وحدت بخش آن عزیز به مسئولان و سران سه قوه که نشات گرفته از سر چشمه زلال ولایت است با جان و دل دریافت شد. از خداوند متعال توفیق می طلبم همه ما را در انجام وظیفه و اطاعت از رهبری معظم،مددکار باشد.   صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه   نامه علی لاریجانی به رهبر انقلاب/ دستورات ولی امر مسلمین برای ایجاد وحدت واجب است رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر رهنمودهای ناصحانه و وخیرخواهانه ایشان در باب توجه به حساسیت شرایط کشور و لزوم همدلی مسئولان در ایجاد فضای وحدت و اخوت در آستانه عید سعید غدیر تاکید کرد.

متن نامه رئیس مجلس به رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

خدمت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته

سلام علیکم

رهنمودهای ناصحانه و  وخیرخواهانه حضرت عالی در باب توجه به حساسیت شرایط کشور بسیار ارزشمند ، سنجیده و به موقع ایراد گردید و قطعا رعایت دستورات ولی امر مسلمین توسط مسئولین کشور در ایجاد فضای وحدت و اخوت مخصوصا در آستانه عید سعید غدیر که مظهر برادری اسلامی است، واجب و ان شالله باعث سعادت و سر افرازی ملی خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از هیئت رییسه و نمایندگان محترم ملت تمامی تلاش خود را با عنایت به اندرزهای مشفقانه جنابعالی در انجام وظایف مجلس، جهت تحقق مصالح ملت به خصوص در جهت رونق تولید ملی و کنترل تورم و افزایش اشتغال به کار خواهیم بست، تا دشمنان ستم پیشه و استکباری و ماجراجوی ملت متوجه اراده محکم ملی و دستان به هم تنیده دوستداران انقلاب اسلامی گردند و قطعا در این مصاف ، مکر آنان در مقابل مجاهدت ملت رنگ باخته و گام دیگری در پیشرفت اسلامی برداشته خواهد شد.

با احترام
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

بسیج پیشکسوتان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.