شنبه 19 بهمن 1392 | 12:00
برخی در داخل القائات دشمن را تکرار می‌کنند/ ملت در ۲۲بهمن استحکام و اقتدار ملی را فریاد می‌زند
برخی در داخل القائات دشمن را تکرار می‌کنند/ ملت در ۲۲بهمن استحکام و اقتدار ملی را فریاد می‌زند

 

صبح امروز در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

برخی مهمترین فرازهای سخنان رهبر انقلاب به شرح زیر است:

* قدرتهای مداخله‌گر میخواهند به مردم کشورها القا کنند که استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ این حرف کاملا غلط و ساخته و پرداخته قدرتهای مداخله گر را کسانی هم در داخل کشورها از جمله در ایران تکرار می‌کنند.

* گاهی یک حادثه ابعادی پیدا میکند که حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه 19 بهمن از این قبیل بود.

* شعار استقلال در کنار شعار آزادی از مهمترین شعارهای انقلاب بود. در استعمار جدید، قدرتهای مداخله گر به دنبال قرار دادن عوامل مستبد خود در راس کشورها هستند.

* تاثیر حادثه پربرکت 19 بهمن 57 ایجاد احساس استقلال در ارتش بود. برای نشان دادن کارآمدی در مقابله با تهدیدات و حفظ امنیت هوایی کشور، باید احساس استفناع از دیگران و استقلال و تکیه به ظرفیت های خود داشته باشید.

* سرنوشت یک انقلاب در مقابل حاکم مستبد، بدون مبارزه با قدرت سلطه‌گر خارجی حامی آن، یا شکست مسئولان انقلاب و نابودی انقلاب است یا خیانت آنها. سازش با مستکبر به جایی نمی‌رسد.

* استقلال به معنای بداخلاقی با همه دنیا نیست. استقلال یعنی مقابله با قدرت مداخله‌گری که می‌خواهد دستور بدهد و حیثیت و شرف یک ملت را برای منافع خود خرج کند.

* راز ماندگاری نظام اسلامی تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست همانطور که امام بزرگوار اینطور بود. هیچ نباید این صراحت را از دست داد، تاکتیکها را می‌توان عوض کرد ولی اصول باید مستحکم بماند.

* آن چیزی که می‌تواند استقلال ما را تامین کند، تکیه کردن صریح و شفاف بر مبانی، اصول و ارزشهای انقلاب است. امام بزرگوار از روز اول شروع نهضت، حرف خود را صریح و بدون ابهام بیان می‌کردند.

* جمهوری اسلامی متکی به ایمان و محبت و اراده مردم است. انشاءالله در 22بهمن خواهید دید که ملت ایران می‌آیند و استحکام و اقتدار ملی خود را فریاد می‌زنند. ملت ایران می‌داند راز موفقیتش ایستادگی است. راه امنیت ملت ایران نشان دادن اقتدار ملی است.

* مسئولان آمریکایی به مسئولان ما می‌گویند قصد تغییر نظام را ندارند؛ دروغ می‌گویند. اگر بتوانند، لحظه ای تردید نمی‌کنند اما نمی‌توانند چون نظام اسلامی متکی به ایمان، محبت و اراده آحاد مردم است.

* امام(ره) در مقابله با نظام سلطه، پرده پوشی نکرد. نظام سلطه در شکل کامل خود، در دولت کنونی ایالات متحده مجسم است. موضع‌گیری در مقابل امریکا به دلیل منش، ذات و رفتار مداخله‌گرانه و سلطه‌گرانه این دولت است.

* برخی اظهارات دشمن برای مردم مایه عبرت است. ملت ایران اظهارنظرهای بی ادبانه مسئولین ْآمریکایی، دورویی و نیات پلید آنان را ببیند و دشمن را بشناسد. برخی می‌خواهند مردم را از دشمنی با دشمن منصرف کنند.

* توصیه همیشگی به مسئولین، استفاده حکیمانه از ظرفیتهای بی شمار درونی است. راه حل مشکلات اقتصادی، نگاه به بیرون و برداشتن تحریم‌ها نیست. مسئولان اقتصادی دولت با توجه به این نکته، بنا دارند ساخت درونی اقتصاد را تقویت کنند.

* وحدت، اتحاد و همدلی میان آحاد ملت، مسئولان و نخبگان باید افزایش یابد. امروز متن حرکت ملت ایران، ایجاد اقتدار درونی است. نگذارید حواشی گوناگون، این متن را مخدوش کند.

* آمریکایی ها ایران را تهدید می‌کنند، آن وقت توقع خنده‌آور و مسخره‌ای دارند که جمهوری اسلامی از قدرت دفاعی خود بکاهد. ملت و مسئولین، به توفیق الهی، روز به روز بر قدرت دفاعی خود خواهند افزود.

* مسئولان و مردم به هم اعتماد کنند. انتقادها منصفانه باشد. دولت چند ماهی بیشتر نیست که سر کار آمده و باید فرصت داد که کارها را با قدرت پیش ببرند.

* هم منتقدان با دولت با شرح صدر برخورد کنند، هم دولت با منتقدان. همه به هم احترام بگذارند و ملاحظه هم را بکنند. دشمنان در داخل کشور نیز عواملی دارند. نگذارید عوامل دشمن از نقاط ضعف استفاده و خللی ایجاد کنند.

مشروح خبر این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.