دوشنبه 12 اسفند 1392 | 11:30
« امضاء تفاهم نامه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت و کانون بازنشستگان ناجا »
« امضاء تفاهم نامه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت و کانون بازنشستگان ناجا »

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از روابط عمومی این سازمان،  در جلسه مشترک سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت و کانون بازنشستگان ناجا در کانون ناجا با حضور رؤسا و کارشناسان مربوطه برگزار شد. پیرامون نحوه همکاری های مشترک و سازماندهی بازنشستگان داوطلب ناجا در سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به بحث و تبادل نظربه عمل آمد و تفاهم نامه ای بین آنان به امضاء رسید.

بنا به این گزارش سردار مکاوی پور رئیس کانون بازنشستگان ناجا در این جلسه یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشته و گفت امیدواریم به یاری خدا بتوانیم با رمز بقایی که حضرت امام (ره) برای انقلاب مشخص کردند یعنی همان تفکر بسیجی ، انقلابمان را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) پیوند دهیم.

وی افزود : بیش از 40 هزار نفر از اعضای کانون بازنشستگان ناجا ایثارگران عزیز هستند و برای آنکه بتوانیم در هر زمان و مکان به تفکر بسیجی پای بند باشیم باید کانون و سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در عرصه های فرهنگی و جنگ های نرم، نیمه سخت ، هدفمند حرکت کرده و ایفای نقش کنند.

مکاوی پور در ادامه اظهار امیدواری کرد که در فرآیند این همکاری ها، پیشکسوتان  نیروی انتظامی در کنار بسیج قرار گرفته و در دوران بازنشستگی نیز همچنان در حفظ انقلاب، افتخار آفرین باشند .

در ادامه جلسه سردار کریمی رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان گفت:  همدلی ، همگرایی و یگانگی بین ما، نشأت گرفته از اثر اخلاقی و تربیتی امام خمینی (ره) است که درما به وجودآمده است. نگاه ما باید نگاه حضرت آقا باشد یعنی خود اتکایی و نگاه به داخل داشتن ، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در صدد است در راستای نگاه  ولی ا مر مسلمین  هرجا سرمایه ای از انقلاب وجود دارد ، آن را در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب قراردهد .  باید نگاه آرمانگرایانه داشته باشیم، با سختی ها مقابله کنیم تا مشکلات حل شود.

در خاتمه این نشست، تفاهم نامه تنظیم شده در جلسه به امضای رئیس کانون بازنشستگاه ناجا و رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت رسید.

 

گفتنی است که در این تفاهم نامه زمینه ها و محور های همکاری دو جانبه در شش بند پیش بینی شده و پیشکسوتان نیروی انتظامی بر اساس میزان فعالیت و مشارکت، به عنوان عضو  " عادی "، " فعال "و " کادر "تلقی می شوند. همچنین و از وجود بازنشستگان نیروی انتظامی در اتاق های فکر ، حلقه های مشاوره دفاعی امنیتی ، حلقه های صالحین و کمیته های تخصصی استفاده خواهد شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.