جمعه 22 فروردین 1393 | 00:02
بررسی و نهایی سازی برنامه سال 93 پیشکسوتان جهاد و شهادت
بررسی و نهایی سازی برنامه سال 93 پیشکسوتان جهاد و شهادت

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ، نشست تخصصی بررسی برنامه های سال 93 و راههای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بویژه شعار محوری اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضورمدیران و مسئولین  بسیج پیشکسوتان استانها در ستاد سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزارشد. با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری محترم سازمان و عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم به مهمانان عزیز توسط سردار کریمی  رسما کار خود را شروع کرد.

در این جلسه سردار کریمی برنامه های سال را مورد تشریح قرارداند.

 

در ادامه جلسه،، برنامه های اجرا شده سال 92 توسط مسئولین قشر در استانها مورد بحث و بررسی و آسیب شناسی  قرار گرفت.

مسئولین محترم بسیج پیشکسوتان استانها، برنامه های سال93 را به صورت موضوعی مورد بحث و بررسی قرار داده و نظرات کارشناسی خود را در جهت رفع مشکلات و موانع ، اصلاح و تکمیل آن ارائه و نسبت به اجرای دقیق برنامه با روشهای جهادی تاکید فراوان نمودند.

همچنین در این جلسه سردار فرهادی مسئول محترم معاونت اندیشه و راهبردی سازمان بسیج، به تبین اهداف برنامه های راهبردی در سال 93 پرداخته و مختصری در خصوص شعار سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی "و نحوه عملیاتی نمودن آن بویژه استفاده کاربردی از مجامع بسیج پیشکسوتان و شوراهای استانی و نواحی و کمیته های تخصصی ابن سازمان ارائه طریق نمودند.

در پایان سردار کریمی ضمن تاکید بر اجرای برنامه های محوری در حوزه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی مانند بهره گیری از توان پیشکسوتان جهاد و شهادت  در زمینه های امر به معروف و نهی از منکر و گروهای جهادی از زحمات و تلاشهای مجموعه مدیران تشکر و قدر دانی کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.