دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 | 17:39
بزرگترين عمليات جنگ تحميلي از نظر وسعت عمليات بيت‌المقدس بود.
بزرگترين عمليات جنگ تحميلي از نظر وسعت عمليات بيت‌المقدس بود.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار علي فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين به دعوت بسيج دانشجويي دانشكده پرديس علوم دانشگاه تهران در سومين يادواره شهداي پرديس دانشكده علوم دانشگاه تهران حضور يافت.

وي در ابتداي سخنان خود با تشريح قسمتي از وقايع فتح خرمشهر و عمليات بيت‌المقدس گفت: در آن شرايط سخت و دشوار كه دشمن بعثي سخت‌ترين موانع را براي جلوگيري از پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي ايجاد كرده بود ما توانستيم به ياري خداوند و اتحاد مردم آن روزهاي سخت را با موفقيت پشت سر بگذاريم.

سردار فضلي ادامه داد: بزرگترين عمليات جنگ تحميلي از نظر وسعت عمليات بيت‌المقدس بود كه ما در آن عمليات توانستيم با تبعيت از ولي امر خود حماسه فتح خرمشهر را بيافرينيم. فتحي كه امام خميني پيرامون آن فرمودند فتح خرمشهر، فتح خاك نيست، فتح ارزش‌هاي اسلامي است و ايشان در همان روزها نويد بيداري اسلامي را سر دادند.

وي خاطر نشان كرد: حاصل اين پيروزي‌ها و دستاوردها بصيرت خانواده شهدا و فداكاري رزمندگان اسلام بود. شما مشاهده مي‌كنيد كه بلندي‌هاي جولان چند سالي است كه دست رژيم صهيونيستي است و فلسطيني‌ها براي آزادي آن هيچ توفيقي به دست نياوردند. اين به خاطر نبود اتحاد بين آنان و نبود فردي است كه بتواند آنان را در كنار يكديگر متحد كند.

سردار فضلي با اشاره به رويدادهاي رخداده در منطقه گفت: روزگاري يكي از بدل‌هاي صدام در جمع فرماندهان كه نگران پيشروي ايراني‌ها به خاك عراق بودند، گفت: نيمي از ارتش ما شيعه و تمامي نيروهاي ايران نيز شيعه هستند پس بگذاريد اينها يكديگر را بكشند تا ما از دست شيعيان راحت شويم.

وي افزود: جنگ امروز در ميان مسلمين نيز در كشورهاي منطقه توطئه استكبار است كه در راستاي همان هدف اصلي آنان كه تفرقه‌افكني است، قرار دارد.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين در پايان خاطر نشان كرد: بسياري از جوانان اين كشور خون خود را براي انقلاب و نظام اسلامي دادند ما نيز بايد تلاش كنيم تا از دستاوردهاي آنان پاسداري كنيم و فرهنگ آنان را ترويج دهيم.

 

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.