سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 | 08:40
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در محکومیت هتک حرمت به قرآن

بسمه تعالی

انا للله و انا الیه راجعون
  استکبار جهانی در استمرار سیاستهای ضداسلامی خود هر روز دست به جنایتی تازه و بدتر از گذشته می آلاید و زخمی بر زخم های دل خونین مسلمین می افزاید. این بار نقشه شوم و ننگین خود را در تعرض به حریم اسلام با سوزاندن قرآن کریم به دست سربازان شکست خورده آمریکایی در افغانستان به نمایش گذاشت و عمق کینه و اهداف صلیبی خود را نشان داد.
 جسارت به قرآن، توهین آشکار نه تنها به اسلام بلکه به تمامی ادیان الهی است که در سالهای اخیر و در سایه ائتلاف صهیونیزم جهانی با صلیبیون مسیحی شکل گرفته است. هتک حرمت قرآن کریم اقدامی سخیف و نشان بربریت، در عصری است که  مدعیان حقوق بشر و آزادی اندیشه هر روز به نحوی انجام می دهند و خودباختگان غرب زده نیز با سکوت شرم آور خود بر آن مهر تأیید می زنند.
 قرآن کریم مصحف عدالت و رحمت و پیام آور صلح و مهربانی ، همواره بنابه نص صریح الهی محفوظ و جاویدان خواهد ماند و این رفتارهای گستاخانه، شرارت آمیز و بی شرمانه هرگز نخواهد توانست از روند رو به فزونی گرایش به دین مبین اسلام و توجه روز افزون مردم حقیقت جو در سراسر دنیا به ویژه نسل جوان اروپا و آمریکا نسبت به این کتاب شریف بکاهد، بی تردید همه اندیشمندان، عاقلان و آزادگان جهان با هر گرایش و آئینی این حرکت مذبوحانه سربازان آمریکایی را محکوم می نمایند و ضمن پاسداشت مقام همه پیامبران الهی و احترام به پیروان کلیه ادیان آسمانی و مقدسات آنان مراتب تنفر و انزجار خود از اشغالگران آمریکایی اعلام می دارند.
 پیشکسوتان بسیجی جهاد و شهادت این اقدام حقیرانه و رذیلانه مزدوران و شیطان بزرگ را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای مدظله العالی و امت غیور اسلامی تسلیت عرض نموده و آمادگی خود را برای فدا کردن جان خود در راه دفاع از قرآن کریم و انتقامی سخت از متجاوزان به حریم قرآن و سرزمین های اسلامی اعلام می دارند و اولین گام را تلاش و مجاهدت غیرتمندان مسلمان و به ویژه پیشکسوتان مجاهد برای اخراج سربازان وحشی آمریکایی از سرزمین های اسلامی به ویژه افغانستان، عراق، بحرین،کویت، قطر، عربستان، پاکستان،ترکیه و آذربایجان می دانند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.