سه شنبه 2 خرداد 1391 | 03:54
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت سوم خرداد

 

 

"بسمه تعالی"

سوم خرداد ماه سال 1361 سالروز حماسه غرور آفرین و افتخارآمیز امت اسلامی ایران است، روزی که فرزندان امام خمینی(ره) در ارتش و سپاه و بسیج در عملیات بزرگ و تاریخی بیت المقدس با ایثار و رشادت بی نظیر خود خونین شهر قهرمان را از چنگال متجاوزان بعثی آزاد کردند.

دشمنان اسلام و استکبار جهانی تحمل شکل گیری نظام نوپای اسلامی را در ایران عزیز نداشتند و با تجهیز و تحریک یکی از ایادی مزدور و سرسپرده خود در منطقه تصمیم به شکست انقلاب اسلامی را از راه تهاجم نظامی گرفتند.

دشمن متجاوز که با پشتیبانی همه جانبه تسلیحاتی، اطلاعاتی، رسانه ای، معنوی و مادی غرب و شرق و مرتجعین منطقه و با خیال خام خود فتح 3 روزة ایران اسلامی را در سر می پروراند، غافل از آنکه شاگردان مکتب اسلام، درس عشق و ایثار و شهادت را از امام خویش آموخته اند و می توانند با اتکاء به خداوند طعم تلخ شکست را به متجاوزان ناجوانمرد رژیم بعثی و حامیانش بچشانند. دشمن متجاوز در اطلاعیه ای به نیروهای خود دستور داده بود که دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره و تمام شهرهای عراق به حساب می آورد و قصد داشتند به هر قیمتی این شهر را در تصرف نیروهای خویش نگه دارند و همه مستکبرین غرب و شرق چشم به این عملیات ظفرمند داشتند که در صورت آزاد سازی خرمشهر سقوط رژیم بعث و دنباله های آنرا در منطقه در بر خواهد داشت. شکوه، ایثار و عظمت حماسه بزرگ خرمشهر هویت دینی و ملی ایرانیان را به جهان عرضه کرد، در عملیات بیت المقدس نه تنها صدام و ارتش مغرورش شکست خورد بلکه استکبار جهانی در مقابل اراده و عزم رزمندگان شجاع و ملت آزادة ایران زانو زده و شکست خفت بار را متحمل شد. سوم خرداد تجسم عصاره انقلاب و دفاع مقدس و تجلی اتکاء به خداوند و اطاعت از رهبری و عزم راسخ مردم ولایتمدار ماست و برای همیشه الهام بخش نسل های آینده در سینة تاریخ خواهد ماند. به فرموده امام راحل:

 "فتح خرمشهر، فتح خاک نیست فتح ارزشهای اسلامی است"

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن تبریک این حماسه شور انگیز و غرورآفرین به محضر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شهید پرور و کلیه رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهداء والامقام، جانبازان و آزادگان و همه رزمندگان و مجاهدان عملیات بیت المقدس را گرامی می دارد.

 

م-ع-46

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.