پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 | 11:02
نوجوان ۱۴ ساله حافظ قرآن
نوجوان ۱۴ ساله حافظ قرآن: قرآن را در کمتر از ۹ ماه حفظ کردم
نوجوان ۱۴ ساله حافظ قرآن: قرآن را در کمتر از ۹ ماه حفظ کردم
نوجوان ۱۴ ساله حافظ قرآن با حضور در مجتمع مراکز آموزش فني و حرفه اي استان کرمان با اجراهاي مختلف از حفظ قرآن همگان را متحير کرد.

بسیج پیشکسوتان

به گزارش خبرگزاری بسیج محمدتقي خان حافظ ۱۴ ساله قرآن در اين مراسم که با استقبال گسترده مربيان، کارکنان و کارآموزان فني و حرفه اي برگزار شد، با اجراي روش هايي مانند تلاوت آيات فقط با اشاره چشم و حرکت چهره برادرش، همچنين پاسخ به سوال حاضران از قرآن، بيان سوره قرآن صرفا با شنيدن نام فرد سوال کننده و کلمه مورد نظر وي، بازگشت ۳۰۰ و ۴۰۰ صفحه اي به صفحات گذشته، معرفي خود با قرآن، حفظ به روش تسلسل آيات و اجراي آن و... تعجب و تحسين حاضران را برانگيخت.

وي که ۱۲ تا ۱۵ ساعت از شبانه روز را به قرائت و مرور آيات قرآن مي پردازد و به ۴ زبان فارسي، عربي، انگليسي و اردو مسلط است با تاکيد بر لزوم احترام به پدر و مادر اظهار داشت: به لطف پروردگار و دعاي والدينم توانستم قرآن را در کمتر از ۹ ماه حفظ کنم و آن را به ۵۰ روش از حفظ بخوانم. اين نوجوان ۱۴ ساله پاکستاني که در سن ۳ سالگي پدرش را از دست داده و تحت سرپرستي برادرش دکتر محمدنقي خان حافظ کل قرآن شده گفت: بعد از مرگ پدر همراه با خانواده به ايران مهاجرت و در شهرستان قم اقامت کرديم و زيرنظراستادان مجرب قرآني به فراگيري قرآن پرداختم و در کمتر از ۹ ماه موفق به حفظ کل قرآن کريم با ابداع روش هاي متنوع و جذاب قرائت شده و در اين زمينه پيشرفت قابل توجهي کردم.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.