شنبه 28 مرداد 1391 | 07:56
حضور مراجع تقلید و علما در راهپیمایی روز قدس
حضور مراجع تقلید و علما در راهپیمایی روز قدس
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : مراجع تقلید، علما، شخصیت های حوزوی و طلاب و روحانیان همگام با دیگر اقشار مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : به نقل از رسا ، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد.

مراجع تقلید، علما و شخصیت های حوزوی نیز همچون دیگر اقشار مردمی در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس شرکت کردند و وفاداری خود را به آرمان قدس نشان داده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. بر اساس این گزارش، حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم شرکت کردند.  این دو مرجع تقلید در حاشیه راهپیمایی روز قدس، در گفت و گو با خبرنگاران از حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز بزرگ قدرانی و ابراز امیدواری کردند با وحدت امت اسلام سرزمین قدس و مسجد الاقصی به صاحبان اصلی آن باز گردد. گزارش خبرگزاری رسا حاکی است،‌ آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه و علی لاریجانی رییس مجلس شورای، آیت الله هاشمی شاهرودی رییس پیشین دستگاه قضا نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم شرکت کردند.  اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، شخصیت های حوزوی،‌ نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی  از دیگر شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم بودند.  علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران روز جهانی قدس در قم در جمع راهپیمایان در حرم کریمه اهل بیت(ع) روز قدس را از یادگار ماندگار امام راحل دانست و با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی،‌تنها راه رهایی قدس شریف را مقاومت ارزیابی کرد. /924/پ202/ج / پایان خبر /

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.