دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 | 11:39
بیانیه بسیج پیشکسوتان کشوری به مناسبت روز قدس
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت فرا رسيدن روز جهانی قدس بيانيه ای صادر کرد.

 به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت فرا رسيدن روز جهانی قدس بيانيه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 

«بِسمِه تعالی»

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس شریف

 

«قدس، مهد رسولان، موطن پیامبران، قبله اوّل مسلمین و مبداء معراج پیامبر اعظم صلوات الله علیهم اجمعین، بیش از 60 سال است که در مصافی نا برابر با ظلم و تجاوز دست و پنجه نرم می کند امّا مقاوم ایستاده است.

روز قدس بسیار مهم است؛ صرفاً این نیست که ما از یک ملّت مظلومی که از میهن و خانة خود رانده شده ، دفاع می کنیم، ما در واقع با این حرکت با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری مبارزه می کنیم؛ امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده تر از مسئلة فلسطین؛ امروز مبارزة با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است و مبارزه با نظام سلطه است». (مقام معظّم رهبری حَفَظَهُ الله)

سالها بود که، پدیده منحوس صهیونیسم در آرزوی واهی «نیل تا فرات» با جاه طلبی، نژادپرستی، استعمارگری، کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین، متکی به افسانه ساختگی هولوکاست؛ در پوشش حکومت یهودی و هماهنگ با جبهه استکباری صهیونیزم بین الملل، سعی در حذف فلسطین از نقشه جهان و حاکمیت دائمی رژیم صهیونیستی بر سرزمین های اشغالی در سر می پروراند.

امّا به برکت انقلاب اسلامی و پیشگامی ملّت بزرگ ایران اسلامی، مسلمانان جهان بیدار شده وهوشیارند و می دانند که استکبار جهانی از قدیم با نقشه شیطانی انگلستان، روباه پیر حیله گر و گرگ جهانخوار آمریکای متجاوز، با همدستی «وهابیت صهیونیستی» که با اصل دین اسلام و انسانیت در ستیزند، رژیم غاصب صهیونیستی را ایجاد کردند؛ اکنون پس از60 سال مبارزه، مردم فلسطین دریافته اند تنها راه نجات از جنایات روز افزون علیه آنها، مبارزه مسلحانه تا خشکاندن ریشة این رژیم منحوس و حذف آن از صحنه روزگار می باشد.

پس از تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز شاهد نشانه های روشن پیشرفت و برافراشته شدن پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی در جوامع مسلمان به ویژه در کشورهای لبنان، فلسطین، یمن، سوریه، عراق، افغانستان، بحرین و... هستیم و با تشکیل جبهه مقتدر مقاومت اسلامی به همت امّت اسلامی با تمام توان و تمام قد در مقابل نقشه های شیطانی جبهه کفر و نفاق ایستاده و اجازة جسارت به آرمان خونبار و پرافتخار مقاومت در فلسطین و قدس شریف را نمی دهند و مسئله فلسطین هرگز فراموش نمی شود؛ لذا باید به فرموده امام راحل روز قدس که نماد قدرتمندی اسلام است را روز حیات دوباره اسلام بدانیم و این روز را با شکوه ترازهمیشه بزرگ بداریم.

ما پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز ضمن سپاسگذاری از امّت اسلامی در بزرگداشت روز جهانی قدس همگام با ملّت شریف همیشه در صحنه و همة مسلمین جهان، با همة توان به عنوان یک اقدام الهی و جهاد مقدّس حضور یافته و مشارکت خواهیم کرد و آمادگی خود را برای حضور شهادت طلبانه در همة میادین جهاد و نبرد با جنایتکاران صهیونیست اعلام می داریم. (إِن شاءَ الله)                                                                              

 

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.