پنجشنبه 9 دی 1400 | 09:14
بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان کلاله به مناسبت  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان کلاله به مناسبت  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت  بیانیه صادر کرد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان کلاله به مناسبت  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت  بیانیه زیر را صادر کرد:

 

 

بسمه تعالی

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یُوقِنُونَ»

 

🔴 نهم دی ماه ۸۸ تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنا دار امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود. حماسه‌ای ماندگار و عبرت آموز که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت. حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‌ها و ارزش های انقلاب است.

 

✅حماسه ۹ دی ماه درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یادآور شد و نشان داد كه مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست.تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب هایی است كه هر یك به لطف و عنایت خداوند ‌متعال موجب استحكام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است و همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است. در یوم الله نهم دی دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.

 

✅فتنه پدید آمده در بستر انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، بر اساس یک سناریو از قبل طراحی شده با الهام از الگوی انقلاب های رنگی ماهیت کاملاً براندازانه داشت و قرارگاه اصلی طراحان این سناریو در خارج از کشور بود و جبهه ای متنوع و متکثر در داخل کشور نیز با سوابق انقلابی و ضد انقلاب مجری و پیاده‌نظام آن بودند.

✅تبیین پیروزی بزرگ مردم سربلند ایران اسلامی در جریان فتنه سال 88 آن هم در حالی که جبهه استکبار به خیال خود با تمام توان و قوت، مدل جدیدی از تقابل با جمهوری اسلامی را در آن سال محک می‌زد، یکی از امور ضروری و از تکالیف نخبگان سیاسی، رسانه‌ای و هنری است؛بدون تردید بزرگداشت این حماسه به پشتوانه کار عمیق فکری، عزت ملی را تقویت می‌کند و مکمل فرهنگ مقاومت ریشه‌دار و یادآور نقاط اوج ایثار در مقاطع حساس حیات نظام اسلامی از جمله دوره افتخارآفرین دفاع مقدس و نیز پیشرفت‌های متعدد فرزندان ملت در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، نظامی و ... خواهد بود

 

✅حماسه نهم دی ۱۳۸۸ از مهمترین حماسه ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که اهمیت آن در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی می‌شود؛ زیرا این حماسه بزرگ با خنثی سازی این توطئه عظیم و پیچیده، ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی را تضمین کرد.

✅یوم الله 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند . این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد .

آری 9 دیماه به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

✅در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود "همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"

🔴 #کانون_بسیج_پیشکسوتان_شهرستان_کلاله  ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و دعوت به پاسداشت هر چه با شکوه تر این حماسه ماندگار، از تک تک آحاد جامعه، اقشار و مدافعان انقلاب می‌خواهد تا با افزایش سطح بینش و بصیرت دینی و سیاسی خود و تبعیت از ولایت فقیه درحراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن کوشا بوده و با حفظ وحدت و انسجام، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب نموده و با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق نمایند.

 

 

وعده ما:پنج شنبه1400/10/9

زمان: ساعت ده صبح

مکان:میدان مرکزی شهر کلاله

#کانون_بسیج_پیشکسوتان_شهرستان_کلاله

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.