دوشنبه 13 مرداد 1393 | 12:25
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ :
امام خمینی(ره) برای جامعه بانوان عزت زیادی قائل بودند
امام خمینی(ره) برای جامعه بانوان عزت زیادی قائل بودند
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امام خمینی(ره) برای جامعه زنانمان عزت زیادی قائل بودند و در جملاتی فرمودند: من از شجاعت زنان ایرانی احساس غرور می کنم.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در اولین همایش بسیج خواهران اقشار متخصصین که در حسینیه حضرت الزهرا(س)  پادگان حضرت ولی عصر عج برگزار شد با اشاره به اینکه امام راحل(ره) برای زنان ما عزت به ارمغان اورد و نتیجه آن شهادت 4363 شهیده زن و جانبازی بیش از 5000 از بانوانمان در دفاع مقدس بود،  اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای جامعه زنانمان عزت زیادی قائل بودند و در جملاتی فرمودند: من از شجاعت زنان ایرانی احساس غرور می کنم. شما زنان در پیروزی جمهوری اسلامی سهیم هستید و ما همه مدیون شما زنان شیر دل هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: سخنان امام (ره) بدین معنی است که اگر زنان در عرصه های مختلف حضور نداشتند پیروزی در دفاع مقدس میسر نمی شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) خاطر نشان کرد: ابتدای صحبتم به نظرم آمد که نباید فراموش کنیم تاریخ گذشته  و نقش زنان قبل از پیروزی انقلاب چگونه بوده است.امکان تحصیلات محدود برای زنان قبل از پیروزی انقلاب به گونه ای بود که تنها 10 درصد از زنان ما توانایی خواندن و نوشتن داشتند و کمتر از 5 درصد از زنان در آموزش های عالی حضور داشتند.
 منبع : دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.