چهارشنبه 15 مرداد 1393 | 14:45
امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران خبر داد
رونمایی سامانه‌های جدید موشکی پدافند هوایی در 31 شهریور/ تقدیر سازمان ایکائو از پدافند هوایی ایران
رونمایی سامانه‌های جدید موشکی پدافند هوایی در 31 شهریور/ تقدیر سازمان ایکائو از پدافند هوایی ایران
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش از رونمایی موشک‌های جدید دوربرد و برد متوسط پدافند هوایی در روز 31 شهریور خبر داد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" صبح امروز در پنجمین دوره جشنواره سراسری حدیث ارتش، با اشاره به دستاوردهای جدید پدافند هوایی اظهار داشت: در مراسم رژه 31 شهریور از موشک‌های جدید دوربرد و برد متوسط رونمایی می‌شود که به دست پرسنل جوان پدافند هوایی به ظهور رسیده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش تصریح کرد: تعدادی از موشک‌های دوربرد ما بهینه‌سازی شده‌اند و تعدادی دیگر از این موشک‌ها نیز در سال جاری تولید شده‌است.

 در ادامه با بیان اینکه فضای جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین فضا در سطح خاورمیانه است، افزود: سازمان ایکائو به همین دلیل از پدافند هوایی ایران تشکر کرده و گفته که ایران در سطح خاورمیانه به لحاظ امنیتی عملکرد خوبی داشته و امنیت لازم را برای پروازها برقرار کرده است.

سرتیپ اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس، در خصوص نحوه عملکرد سامانه‌های پدافندی کشور در مقابله با تهاجم احتمالی پهپادهای متخاصم گفت: برای این کار بودجه و اعتبارات لازم در نظر گفته شده تا با استفاده از پهپادها و هواپیماهای تیزپرواز جمهوری اسلامی، در برابر دشمن متخاصم اقدامات لازم صورت گیرد؛ لذا در میدان کارزار و زمان مقتضی از این دستاوردها استفاده خواهیم کرد.

منبع : دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.