دوشنبه 27 مرداد 1393 | 09:51
دریادار فدوی در جریان بازدید از یگان‌های نیروی دریایی سپاه در بوموسی:
نیات و اهداف خصمانه دشمنان ضرورت حفظ و تقویت آمادگی های رزمی و دفاعی را بیشتر کرده است
نیات و اهداف خصمانه دشمنان ضرورت حفظ و تقویت آمادگی های رزمی و دفاعی را بیشتر کرده است
دریادار پاسدار علی فدوی با اشاره به شرایط حساس منطقه ای و جهانی، تأکید کرد: نیات و اهداف خصمانه دشمنان ضرورت حفظ و تقویت آمادگی های رزمی و دفاعی را بیشتر کرده است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع تفنگداران تیپ امام سجاد(ع) با بیان این مطلب، خاطر نشان کرد: روند تحولات منطقه ای نشان می دهد که کینه و خصومت دشمنان نسبت به جریان مقاومت اسلامی نه تنها کاهش پیدا نکرده که شکل و ابعاد تازه ای به خود گرفته است. وی افزود: در چنین شرایطی حتی یک روز را نیز برای حفظ و تقویت آمادگی های دفاعی از دست نداده و نخواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: شرط بهره مندی از یاری و نصرت خدا، حرکت هوشمندانه، آگاهانه و همراه با بصیرت در مسیر ولایت است. وی افزود: کارنامه جنایات دردمنشانه و وحشیانه دشمنان ما در ابعاد گوناگون، موضع حق جویانه و حق طلبانه ما را بیش از پیش آشکار و تأیید کرده و عزم ما را در ادامه مسیری که در پیش گرفته ایم، دو صد چندان کرده است.

سردار فدوی در پایان اظهار داشت: فلسفه خلقت عبودیت و بندگی خدا است و اعتبار انسان به میزان تلاشی است که در راه تحقق زمینه های بندگی و عبودیت خدا انجام می دهد. وی افزود: اسلام اصیل در پی ایجاد شرایطی است که انسان ها بتوانند به دور از منجلاب ها و مفاسد، خالق هستی را عبودیت و بندگی کرده و مراتب کمال را طی نمایند.

 

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.