دوشنبه 24 بهمن 1390 | 13:30
مقدم فر:
دشمن با الگوی جدید وارد عملیات تخریبی علیه انتخابات شده‌است
دشمن با الگوی جدید وارد عملیات تخریبی علیه انتخابات شده‌است
معاون فرهنگی سپاه از توطئه های دشمنان علیه انتخابات 12 اسفند خبرداد و گفت: دشمنان نظام با سه سناریوی کاهش مشارکت، ایجاد

بسیج پیشکسوتان: حمیدرضا مقدم فر  با تشریح توطئه های دشمن برای انتخابات اظهارداشت: با توجه به اینکه دشمن در انتخابات 88 با شکست مواجه شد این بار با  الگو و مدل جدید وارد عملیات تخریبی علیه انتخابات 90 شده است.

وی با اشاره به سه تاکتیک دشمن برای بهره بردن از انتخابات ایران افزود: کلیدی ترین و اصلی ترین هدف عملیاتی دشمن کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات است که این هدف را از طریق سه بازیگر فعال خود در انتخابات یعنی جریان فتنه، انحراف و رسانه‌های نظام سلطه که یک مثلث را تشکیل داده اند پیگیری می کند.

معاون فرهنگی سپاه در ادامه با اشاره به ترفند جریان انحراف به همراه نظام سلطه برای کاهش مشارکت مردم گفت: جریان انحراف به همراه کشورهای غربی با اجرای سناریوی مشترک برای ایجاد التهاب آفرینی و ایجاد آشفتگی در بازار ایران به دنبال ناراضی کردن مردم از اوضاع جامعه هستند.
  وی افزود: نظام سلطه از طریق تحریم نفت و تهدید نظامی و جریان انحراف نیز از طریق ایجاد گرانی های کاذب مانند آنچه که در هفته های اخیر در بازار سکه و ارز گذشت در جهت ناراضی کردن مردم و فضاسازی روانی در جامعه ایران تلاش می کنند که سکوت اولیه دولت نسبت به وضعیت بازار در چند هفته گذشته نیز دلیل بارز و موجه دست های پشت پرده جریان انحرافی در گرانی های کاذب اخیر بود.
  مقدم فر ایجاد چالش امنیتی در زمان انتخابات را از دیگر اهداف  دشمن برشمرد و تصریح کرد: دشمن با سرمایه گذاری بر موضوع قومی و طایفه ای سعی در ناامن کردن انتخابات ایران دارد.
  معاون فرهنگی سپاه تغییر در نتیجه انتخابات به گونه ای که مطلوب نظام را تغییر دهد سومین تاکتیک دشمن  دانست و توضیح داد: تاثیرگذاری در نتیجه انتخابات از طریق ایجاد تفرقه و شکاف بین جریان اصولگرایی و قرار دادن نیروهای انقلاب در مقابل یکدیگر از دیگر سناریوهای دشمن است که از طریق جریانات فتنه و انحراف دنبال می شود.
  مقدم فر با بیان اینکه علی رغم توطئه ها و تلاش های دشمنان مردم ایران مشارکت بالای 60 درصدی در انتخابات خواهند داشت، گفت: حضور همیشه در صحنه مردم همواره خنثی کننده توطئه های دشمنان داخلی و خارجی بوده است، لذا ملت آگاه و هوشیار ایران 12 اسفند ماه را به 9 دی دیگری تبدیل خواهند کرد.
  وی همچنین رهنمودهای رهبری را راهگشای مشکلات نظام دانست وخاطرنشان کرد: تبیین راهبردهای مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه توسط مردم و جریانات سیاسی می تواند خنثی کننده توطئه ای دشمنان باشد. منبع: مهر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.