دوشنبه 1 اسفند 1390 | 13:53
آیت الله نوری همدانی:
دنیا در انتخابات مجلس، بار دیگر نظاره گر اقتدار و صلابت ملت ایران خواهد بود
دنیا در انتخابات مجلس، بار دیگر نظاره گر اقتدار و صلابت ملت ایران خواهد بود
حضرت آیت الله نوری همدانی، با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، تاکید کرد: مردم ایران با حضورشان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بار دیگر وفاداری خود را به نظام و ارزش ها نشان خواهند داد.

بسیج پیشکسوتان: حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز یکشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، با اشاره به تاکید ویژه دین مبین اسلام نسبت به مساله مهم فرهنگ، تاکید کرد: دین اسلام تاکید خاصی نست به رشد فرهنگی دارد و از این رو مسلمانان باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه و خاصی داشته باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود با اشاره به نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی، بر ضرورت قدرشناسی از این نعمت و حراست از آن تاکید و بصیرت، هوشمندی و وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش ها را ستایش کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه نظام اسلامی به رهبری امام راحل و در تداوم آن حضرت آیت الله خامنه ای، به موفقیت ها و دستاوردهای بی بدیلی دست یافته است، گفت: از ابتدای انقلاب دشمنان تمام سعی و توان خود را به کار گرفتند تا انقلاب را سرنگون کنند، اما به فضل خدا نه تنها موفق نشدند بلکه امروز امواج انقلاب از مرزها فراتر رفته و کشورهای مختلف را در برگرفته است.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی انتخابات را از مسائل مهم، حساس و سرنوشت ساز نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: همه باید با حضور پرشور و گسترده بار دیگر مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزنند و آنها را در طراحی هایشان علیه نظام ناکام بگذارند.

وی حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی و عقلی دانست و تاکید کرد: ان شاءالله مردم همان گونه که تاکنون در صحنه بوده اند در انتخابات نیز حماسه می آفرینند و بار دیگر وفاداری خود را به نظام، آرمان های امام و رهبری نشان خواهند داد و اقتدار و صلابت خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

منبع: رسا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.