دوشنبه 1 اسفند 1390 | 15:46
سرلشکر صفوی در یادواره شهید محلاتی:
حضور حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت آینده کشور را رقم می‌زند
حضور حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت آینده کشور را رقم می‌زند
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، تعیین کننده سرنوشت سیاسی، اجتماعی و باعث توسعه اقتصادی و رفاه کشور برای چند سال آینده است.

بسیج پیشکسوتان:  سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در یادواره مجاهد شهید آیت الله شیخ فضل الله محلاتی که به منظور پاسداشت مقام علمی و تجلیل از رشادتها و فداکاریهای این شهید گرانقدر برگزار شد، طی سخنانی گفت: هم اکنون 26 سال از شهادت این شهید بزرگوار می گذرد و شهید محلاتی در بر افراشتن پرچم استقلال و عزت و سرافرازی ملت ما، جان خویش را قربانی کرد. براستی زندگی و حیات پرفراز و نشیب و شهادت او در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی بود و در آسمان پرستاره شهدای روحانیت، آیت الله شهید حاج شیخ فضل الله محلاتی، نماینده حضرت امام(ره) در سپاه از درخشش و نورانیت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: این شهید بزرگوار و انقلابی مصداق کلام منسوب به معصوم است که فرمودند "زندگی عقیده و جهاد است" و مجاهدت های او از دوران جوانی و تحت تاثیر شهید نواب صفوی شروع و مبارزات او با رژیم ستم شاهی، منجر به 15 مرتبه دستگیری و زندانی شدن وی گردید.
سرلشکر صفوی اضافه کرد: سراسر زندگی شهید محلاتی مجاهدت در راه اسلام، زیر پرچم مرجعیت و ولایت حضرت امام (ره) بود. پس از 26 سال از شهادت این عالم و مجاهد خستگی ناپذیر، باید گفت خوشا به حال شهید محلاتی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و بدا به حال آنانکه عهد شکنی کرده و در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی و حریم ولایت و مرجعیت و روحانیت کوتاهی کردند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، تلاش برای نخست وزیری شهید رجایی را از مهمترین اقدامات شهید محلاتی دانست و افزود: شهید محلاتی در زمان جنگ همیشه از فرماندهان سپاه حمایت می کرند و این شهید عزیز با اندیشه و تفکر و ظرفیت بالای خود، بی مهری های برخی دوستان را تحمل می کردند و بایستی اخلاق حسنه و تلاش های شبانه روزی این شهید و اطاعت و علاقمندی وی به ولایت را الگوی خود قرار دهیم.
سرلشکر صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور شهید محلاتی، به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره اول و نقش موثر این شهید در کمیسیون دفاع، گفت: یکی از افرادی که در تصویب قانون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مجلس شورای اسلامی نقش موثری داشت و انصافا از خود لیاقت نشان داد این شهید بزرگوار بود.
وی در ادامه با اشار ه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: از مردم عزیز می خواهم انتخابات مجلس شورای اسلامی را جدی بگیرند، حضور حداکثری مردم و خلق حماسه ای دیگری همچون 22 بهمن امسال در پای صندوق های رای، تعیین کننده سرنوشت سیاسی، اجتماعی و باعث توسعه اقتصادی و رفاه مردم ما برای چند سال آینده است.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی یک نهاد تاثیر گذار در سرنوشت کشور است و دشمنان ما می خواهند مردم نسبت به چهار سال قبل مشارکت کمتری داشته باشند. برخی از گروه های بد اخلاق نیز بدنبال مشارکت کمتر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
فرمانده سابق سپاه گفت: کشورهای غربی معمولا زیر 50 در صد مشارکت در انتخابات دارند، معیاری در تمام دنیا است که ببینند چند درصد مردم به پای صندوق های رای می آیند ولی حضور مردم ما همواره بالای 50 در صد بوده است و همواره تفضلات الهی و عنایات خاص حضرت بقیه الله(عج) شامل حال مردم هوشمند ما بوده است.

منبع: سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.