پنجشنبه 4 اسفند 1390 | 09:13
آيت الله نوري همداني:
کانديداها به اخلاق انتخاباتي و موازين شرعي ملتزم باشند
کانديداها به اخلاق انتخاباتي و موازين شرعي ملتزم باشند
حضرت آيت الله نوري همداني، نامزدهاي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را به رعايت موازين شرعي و اخلاق انتخاباتي توصيه کرد و حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي را عامل تقويت نظام و خنثي شدن توطئه دشمنان دانست.

بسیج پیشکسوتان، حضرت آيت‌الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانيان در مسجد اعظم قم برگزار شد، انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را مهم ارزيابي کرد.

حضرت آيت الله نوري همداني خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پاي صندوق هاي راي شد و تاکيد کرد: مردم بايد با حضور پرشور ضمن ابراز وفاداري به نظام اسلامي و آرمان هاي والاي آن، توطئه هاي دشمنان را نقش بر آب کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم حضور در انتخابات را عامل تقويت و اعتلاي بيش از پيش نظام مقدس اسلامي دانست و از طلاب و روحانيان خواست براي تحقق حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي تلاش و تبليغ کنند.

حضرت آيت‌الله نوري همداني با بيان اينکه علما و روحانيت نبايد نسبت به مساله مهم انتخابات بي تفاوت باشند، گفت: حضرت امام راحل بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي همواره بر حضور مردم در صحنه هاي مختلف تاکيد داشته اند و ما نيز بايد اين مسير را ادامه دهيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود توصيه هايي به کانديداهاي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ارائه کرد و از آنها خواست به اخلاق انتخاباتي و موازين شرعي و قانوني پايبند و ملتزم باشند.

حضرت آيت الله نوري همداني همچنين با استناد به آيات و رواياتي به تيين نکات اخلاقي براي طلاب و روحانيان حاضر در جلسه پرداخت.

 

 

منبع: رسا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.