سه شنبه 9 اسفند 1390 | 10:36
عكس العمل آيت الله مصباح پس از ديدن ليست جبهه پايداري به روايت حسينيان
عكس العمل آيت الله مصباح پس از ديدن ليست جبهه پايداري به روايت حسينيان
چهارمین همایش جوانان حامی جبهه پایداریدیروز با حضور سعيد قاسمي، حسن عباسي و روح الله حسينيان در تالار سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

بسیج پیشکسوتان: چهارمین همایش جوانان حامی جبهه پایداری عصر دیروز با حضور سعيد قاسمي، حسن عباسي و روح الله حسينيان در تالار سیدالشهدا(ع) برگزار شد كه مشروح اين همايش در ادامه مي آيد:

  سعيد قاسمي: نماينده‌اي كه با حسني نامبارك ديدار كرده به درد اين نظام نمي‌خورد   سعيد قاسمي در اين همايش با اشاره به اينكه دوستان جبهه پايداري ناراحتند از اينكه چرا من كانديدا نشدم، گفت:‌ اين در حالي است كه برخي به من گفتند كه خودت را خرج اينها نكن و اگر رفتي به فكر برگشتن هم باش.
 
وي افزود: كسي كه اين توصيه را به من كرد به دليل بي‌بصيرتي، در انتخابات شيپورچي ميرحسين بود.   عضو شوراي مركزي قرارگاه فرهنگي عمار ادامه داد: از اصولگراترين افراد تا آن دسته كه اصلا در هيچ جبهه‌اي نيستند هر كس وارد مجلس شود ما دست او را مي‌بوسيم و خدا را شاكريم كه عنان در دست خودمان است، اگر قرار است بهترين‌ها يا بدترين‌ها وارد مجلس شوند.
 
قاسمي اظهار داشت: اين را در اثر يك تجربه تاريخي كشف كرديم و هر وقت خواستيم كاري كنيم چه از جنس خودمان و چه از جنس روحانيون، ما را به سازش دعوت كردند، اما اين ميان يكي از آنها كه امام خميني بود، آمد و گفت كه همه اينها را به ديوار بزنيد و تكليفي با اين موضوع برخورد كنيد.   وي ادامه داد: اين جماعت كه امروز اينجا جمع شده اند، به خصوص بعد از فتنه 88 فهميدند كه بايد راي دهند و كاري بكنند كه مهم‌تر از انتخابات مجلس است.
 
اين فرمانده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان كرد: امروز اين جماعت كه اينجا جمع شده‌اند، مصر هستند كه در اين مقطع مهم تاريخي كه به فرموده رهبري پيچش تاريخي است، تصميم مهمي بگيرند. قاسمي بيان كرد: همين ها به بني‌صدر راي دادند و بعد هاشمي را انتخاب كردند و پس از آن به خاتمي راي دادند و بعد از آن با رويكرد ديگري به احمدي‌نژاد راي دادند؛ بايد روزي نسبت به اين انتخابشان جواب بدهند.
 
وي عنوان كرد: اين جمع به خاطر اينكه فتنه 88 به مدت هشت ماه در خيابان‌ها اتفاق افتاد، باور نمي‌كرد كه هم‌جنس‌هاي خودش چه از ساكتين در فتنه و چه از كساني كه در كف خيابان‌ها حضور داشتند وارد اين ماجراي مهم و خطير شوند.   عضو شوراي مركزي قرارگاه فرهنگي عمار ادامه داد: اينها وقتي ديدند كف خيابان در روز عاشورا فرياد مرگ بر اصل ولايت‌فقيه سر مي‌دهند، فهميدند كه آنها با اصل ماجرا مشكل دارند و در نهايت 9 دي را رقم زدند كه زيبايي آن جايي بود كه آقا نگفته بودند كه عكس من را پاره كردند به خيابان‌ها بريزيد، بلكه خودشان به خيابان‌ها ريختند.
 
قاسمي ادامه داد: خواص به دليل سنگيني و پيچش مواضعشان و فاصله پيدا كردن با اصول و حسادت به رهبري و موقعيت و سهم‌خواهي بيشتر سقوط كردند.
 
وي تاكيد كرد: اين گنده ها به دليل عدم بصيرت و اشتباه گرفتن جبهه انقلاب زمين خوردند؛ زيرا خودشان را جزء طبقه خاص مي دانستند؛ از نظر خودشان از سروش تا گوگوش، از هاشمي تا ريگي، از مسعود رجوي تا فائزه هاشمي و از سردار تا ته‌دار همه به يك خاكريز تبديل شدند.
 
اين فرمانده هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد: اما بعد از آن چون مراكز قدرت در دست شما نيست، نتوانستيد ريشه‌هاي فتنه را بزنيد و به دليل كند عمل كردن سيستم اطلاعاتي و فشل بودن قوه قضائيه آنها هنوز در جامعه حضور دارند و با ما زندگي مي‌كنند.   قاسمي با اشاره به اينكه اصلاح‌طلبان در زماني كه مجلس و دولت در دستشان بود خواستند صندلي را از زير پاي رهبري بكشند، گفت: اين جمع كه هم مجلس را در دست داشت و هم دولت را در سال 88 هم قصد داشت كه صندلي را از زير پاي رهبري بكشد، اما همان خداي والفجر و كربلاي پنج بود كه اجازه نداد آنها توفيق پيدا كنند؛ والا فتنه 88 در جاي خود به مراتب عميق‌تر بود.
 
وي تصريح كرد: آقاي دكتري كه مي‌خواهي به مجلس بروي اوضاع و احوالت در دوران فتنه چگونه بود؟ همه ناموس نظام را زير سوال بردند تو كجا بودي؟   اين فرمانده جبهه و جنگ گفت: در فتنه 88 انتقام فقط از رهبري نبود، بلكه انتقام از همه شما بود؛ براي اينكه مسير نهادينه شده بود اما شما با انتخابتان مسير را عوض كرديد.
 
قاسمي با تاكيد بر اينكه در آن زمان فائزه هاشمي به خيابان‌ آمد، يادآور شد: ‌اين مردم اسطوره پرورهاي اسطوره شكن هستند.
 
وي افزود: اين مردم، مردمي هستند كه يك روز فردي را انتخاب مي كنند و يك روز اگر ببينند او با اصل و اساس زوايه پيدا كرده است، او را پايين مي‌آورند.
 
اين فرمانده جبهه و جنگ گفت: يكي از دلايلي كه با جبهه پايداري اين گونه برخورد مي‌شود فقط نمايندگي مجلس نيست، بلكه مي‌دانند مطالبات اينها در زمينه سياست‌هاي داخلي و خارجي دردسرساز است.
 
قاسمي خطاب به برخي نمايندگان و عملكرد آنها گفت: نماينده‌اي كه با حسني نامبارك ديدار كرده است به درد اين نظام نمي‌خورد؛ وقتي اينها اوضاع را در هم و برهم مي‌بينند، مناسبات نامعقول به وجود مي‌آورند.   وي در پايان تاكيد كرد:‌ اگر مشكل بزرگ استراتژيك احمدي نژاد نبود، علي‌رغم اينكه هنوز براي او نمره قبولي قائليم مي‌توانستيم امروز ضربات محكم‌تري به فتنه و فتنه‌گران بزنيم.   روح الله حسينيان: سايت‌هاي قاليباف شب و روز در تلاشند كه به جبهه پايداري توهين كنند
روح‌الله حسينيان در ادامه اين همايش با اشاره به اينكه برخي گله مي‌كنند كه فشارها بسيار زياد است، گفت: هرگاه احساس كرديد شما ناتوان هستيد و مخالفان با شدت عمل رفتار مي‌كنند، مطمئن باشيد خداوند ياري خواهد كرد.   وي افزود: دستگاه‌هاي شايعه‌ساز هر روز بشدت در حال رشد هستند، اما هر چه اين شايعات و دستبند زدن به جبهه پايداري بيشتر مي شود، به الطاف خداوندي مطمئن‌تر مي‌شويم.
 
عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه اين روزها از هر وسيله‌اي براي بدنام كردن جبهه پايداري استفاده مي شود، عنوان كرد: سايت‌هاي آقاي قاليباف شب و روز در تلاشند كه به جبهه پايداري توهين كنند و آن را بي‌اعتبار كنند، اما شما مي‌بينيد سياهي بر زغال مي‌ماند.   حسينيان ادامه داد: عده‌اي تلاش مي‌كنند كه اثبات كنند رابطه بين آيت‌الله مصباح و جبهه پايداري خوب نيست و عنوان كردند كه آيت‌الله مصباح ليست جبهه پايداري را نديده و از آن حمايت نكرده است، اما من به شما بگويم كه اين ليست بعد از آماده شدن توسط آقاي آقاتهراني براي آيت‌الله مصباح برده شد و حتي ايشان فرمودند كه چرا يكي از روحانيون مدنظرشان در ليست نيست كه پاسخ داديم اين روحاني سيد، يك بار هم در مقابل فتنه‌ها موضع شفاف نگرفته است.   وي تاكيد كرد: كساني كه دم از وحدت مي‌زنند و ما را وحدت‌شكن معرفي مي‌كنند، فكر مي‌كنند اصلاح‌طلبان و دوم خردادي‌ها براي انقلاب دشمن نيستند و فقط جبهه پايداري دشمن اين انقلاب است.
 
اين عضو جبهه پايداري افزود: صدها سايت عليه جبهه پايداري فعاليت دارند و كسي از عملكرد آنها انتقاد نكرد اما تنها سه سايت خبري كه مقداري از جبهه پايداري حمايت مي‌كنند را فيلتر كردند؛ ممكن است سايت‌ها را فيلتر كنند، اما قلب مردم را نمي توانند فيلتر كنند.   حسينيان با اشاره به اينكه چرا شما تنگ‌نظر هستيد، تصريح كرد: حرف جبهه پايداري اين بوده كه ما با كساني كه در آزمايشات مختلف نتوانستند سربلند باشند، نبايد با هم سر يك ميز بنشينيم.
 
وي با اشاره به اينكه اصولگرايان در مجلس ششم در مقابل خردادي‌ها شكست خوردند، گفت: يكي از دلايل عمده اين بود كه ادبيات اصولگرايان نتوانست همراه جامعه باشد و يك عده آمدند ادبيات زهرآگين را به جامعه تزريق كردند؛ امروز يك عده نمي خواهند ادبيات خود را تغيير دهند و هنوز مثل دايناسورها با مردم حرف مي‌زنند.
 
اين كانديداي انتخابات مجلس با اشاره به اينكه جامعتين در جريان انتخابات رياست‌جمهوري به بن‌بست رسيد، گفت‌:‌ چطور اينها حجيت دارند كه نتوانستند نظر رهبري را درك كنند و از نظر رهبري حمايت كنند.   حسينيان در پايان با اشاره به اينكه وقتي احمدي ‌نژاد روي كار آمد، فاصله بين حكومت و مردم كم شد، گفت: دليل اين اتفاق روي كار آمدن نسل جديدي بود كه ساليان سال دور از صحنه مانده بود و نسلي كه ساليان سال مناصب را گرفته بود و احساس مي‌كرد ستون و وزنه اين انقلاب است، يك نوع تمايز و اشرافي‌گري را براي خود بوجود آورده بود.    حسن عباسي: مصيبت جمهوري اسلامي كساني هستند كه از دل نظام برآمدند ولي بعد اپوزيسيون شدند
حسن عباسي در ادامه اين همايش با اشاره به دغدغه‌هايي كه در بومي كردن سياست وجود داشته است، گفت: اساسا در اسلام تلقي ما از سياست با آنچه كه امروز به اين عنوان استفاده مي‌شود، فرق دارد.   وي افزود: در غرب علم سياست به اين معنا است كه قدرت را به هر قيمت تسخير كرده و يا به هر قيمت آن را حفظ كنيم.
 
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز ادامه داد: ولايت فقط فرمانروايي نيست، بلكه نفوذ بر قلب‌ها و تسلط بر عقل هاست؛ آنچه در نظام جمهوري اسلامي پذيرفته شده و محل چالش است، ساختار سياست دو حزبي است.   عباسي با اشاره به اينكه 160 سال است كه غرب دو دسته سليقه را در نظام سياسي تعريف كرده و اين در تمام كشورهايي كه دموكراسي غرب را قبول كرده اند پذيرفته شده است، تصريح كرد: آن طور كه مشخص است، در ساختار كليدي ديني ما مفهوم ولي را داريم و با يك مغز مركزي سيستم چندپاره نمي‌شود.   وي عنوان كرد: در اين سازوكار اگر قرار باشد ساختار يك جمهوري اسلامي را رقم بزنيم، بايد التقاط دو حزبي و ولايت‌فقيه را حل كنيم.   رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز گفت: ساختار نظام ولايت ساختار دو حزبي نيست؛ يك سازوكار كليدي بايد در آن در نظر گرفته شود.   عباسي ادامه داد: ما شخصي مانند امام خميني را داشتيم اما در همان زمان سه دسته از جمله مذهبيون، چپ و راست در ساختار سياسي سال 57 وجود داشت.   وي افزود: بعد از انقلاب در دوره دولت موقت مشكلات گروه‌گرايي و شقه شدن جامعه شروع شد.
 
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز با اشاره به اينكه اختلاف نه به صرف سليقه بلكه به بنيان‌هاي فكري برمي گردد، ادامه داد:‌ البته اينكه مي‌گوييم بايد دو حزبي بودن نظام سياسي در جمهوري اسلامي وجود نداشته باشد، منظور اين نيست كه جامعه توتاليتر و يك صدا شود، بلكه منظور اين است كه مردم تكليف خود را با گروه‌ها بدانند.
 
عباسي گفت: در ساختار ديني تفكرهاي مختلف و سلايق متعدد بايد به عرصه گذاشته شود و افراد به جاي آنكه به يك فرد يا گروه راي دهند به اين عقايد و افكار راي دهند.   وي افزود: اگر به جاي ظاهر كساني كه فتنه را رقم زدند، به بن‌مايه فكري آنها پي مي‌برديم اين حوادث رخ نمي‌داد.   اين پژوهشگر ادامه داد: ‌بايد سياست دو حزبي در جمهوري اسلامي ايران نهادينه شود و اگر حتي 100 ديدگاه فكري است به منصه ظهور گذاشته شود تا مردم انتخاب كنند.
 
عباسي با تاكيد بر اينكه مردم هيچ وقت در انتخابشان اشتباه نكرده اند و هر چه به آنها عرضه شده را انتخاب كردند، گفت: مصيبت جمهوري اسلامي اسرائيل و آمريكا نيست، بلكه كساني هستند كه از دل نظام برآمده و بعد رفته و اپوزيسيون شدند.   وي با اشاره به اينكه بسياري از كساني كه امروز به اپوزيسيون پيوسته اند يا پدر شهيد يا فرزند شهيد و همسر شهيد و از بستگان شهيد بودند و يا پيوندهاي قومي و قبيله‌اي داشته و از بزرگان و علما بودند، عنوان‌ كرد:‌ تبارگرايي و پشت چهره‌ها پنهان شدن، در نظام بايد كنار گذاشته شود.
 
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز ادامه داد: هيچ كدام از اين جبهه‌ها نمي توانند مسئله ربا را كه زندگي مردم را به نابودي كشيده حل كنند و فقط به دنبال اين هستند كه پا به دوش ديگري گذاشته و بالا ببرند.   عباسي افزود: اين عدالت نيست كه صداي سومي در جامعه وجود داشته باشد و يا فكري و يا حرفي قادر به حل مشكلات مردم باشد، اما چون در هيچ كدام از اين دو ليست نبوده صدايش شنيده نشود.   وي با اشاره به اينكه برخي حرف از اسلام و  قرآن زده و وقتي روي صندلي قدرت مي نشينند ليبراليست را اجرا مي كنند، تصريح كرد: دولت فخيم جمهوري اسلامي بناي اقتصادي خودش را از كسي كه در دانشگاه علامه معرف اقتصاد ليبرال است، مي‌گيرد.
 
اين پژوهشگر گفت:‌ مردمي كه با سلام و صلوات راي دادند، حرفشان اين است كه شما با سلام و صلوات تئوريسين‌هاي ديني را بياوريد تا مشكل اين جامعه را حل كنند.   عباسي ادامه داد: جريان انحرافي اطرافيان رئيس‌جمهور نيستند، جريان انحرافي جايي است كه 24 ميليون نفر به منابع ديني راي دادند و مابقي هم دغدغه‌شان اين نبود كه دين را نمي‌خواهند، بلكه سلايقشان مختلف بود.
 
وي افزود: دولت جمهوري اسلامي بيايد و درباره طرح اقتصادي هدفمندي كه اجرا مي‌كند مباني علمي خود را توضيح دهد؛ هر چند آقايان از مناظره در اين باره فرار مي كنند؛ چون حرف ما اين بود كه آنچه پياده مي‌شود اقتصاد ليبرالي است.   رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز ادامه داد: امام اجامعه مروز سرباز مي خواهد مي خواهد و امروز با توجه به اينكه در 12 كشور عربي جنبش‌هاي مردمي صورت گرفته نياز داريم افرادي كه پيرامون رهبري هستند اسلام خالص را بيان كنند نه اسلام التقاطي كه امروز در دانشگاه هاي ما مطرح مي شود.
 
عباسي عنوان كرد:‌ جريان انحرافي كه در دولت دهم با سر و صدا كار خود را شروع كرد، مباني اقتصادي ليبرالي دارد؛ در اين شرايط جريان انحرافي هيچ چيزي ندارد كه بخواهد مطرح كند.   وي با اشاره به اينكه در شرايط كنوني كه مجلس جديد شكل مي‌گيرد مباني جريان انحراف و فتنه براي مردم روشن است، گفت: آنچه براي مردم مشخص نيست اين است كه اصولگرايان چند شقه شده اند و همان طور كه در دهه 60 جريان روحانيت دو شقه شد؛ امروز اين اتفاق براي اصولگرايان رخ داده است.       منبع: «خبرگزاري دانشجو»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.