سه شنبه 9 اسفند 1390 | 12:23
آیت الله ممدوحی:
هر رای مردم تیری به قلب دشمنان کینه توز نظام اسلامی است
هر رای مردم تیری به قلب دشمنان کینه توز نظام اسلامی است
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری،‌ حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را عامل تداوم انقلاب و خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و هر رای مردم را تیری به قلب دشمنان کینه توز نظام مقدس اسلامی ارزیابی کرد.

بسیج پیشکسوتان: آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی بیان داشت: حضرت امام راحل همواره تاکید می کردند که هرگاه دشمن روی یک مساله متمرکز است و صد درصد تلاش خود را می کند و خود را به تقلا می اندازد و سعی می کند مردم را به زحمت وادار کند، مردم باید بدانند که آن مساله از مهم ترین مسائل کشوری است.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: الان دشمن روی کارهای انتخابات سرمایه گذاری نموده و علیه ما یارگیری و کار می کند، از اینجا باید اهمیت مساله را متوجه باشیم و آماده ایفای نقش شویم.

آیت الله ممدوحی هر رای مردم را تیری به قلب دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی دانست و با یادآوری فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای عامل تداوم انقلاب و خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

نامزدها وعده های غیر عملی به مردم ندهند

آیت الله ممدوحی کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به رعایت اخلاق انتخاباتی توصیه کرد و گفت: نامزدها در تبلیغات به مردم راست بگویند، وعده های دروغ و غیر عملی به مردم ندهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز نسبت به دادن وعده هایی که امکان عملی شدن آن نیست هشدار قوی داده اند، اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی مراقبت کنند و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی مراقب باشند که همواره در چارچوب اخلاق و اسلام حرکت نمایند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیشی بینی خود از مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای از همیشه بیشتر خواهد بود.

‌آیت الله ممدوحی به تبیین راهکارهای تحقق حضور حداکثری مردم پرداخت و با برجسته و مهم توصیف کردن نقش رسانه ها در این خصوص ابراز داشت: رسانه ها باید با منعکس کردن دیدگاه های نخبگان و صاحبنظران ضمن تبیین نقشه های دشمنان و استکبار جهانی، تبعات سودمند حضور مردم در صحنه را بیش از پیش تشریح کنند.

 

 

 

 

منبع: رسا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.