سه شنبه 9 اسفند 1390 | 13:40
دبیرکل جبهه‌پایداری:
حضور در لیست حامیان مشایی را تکذیب می کنم
حضور در لیست حامیان مشایی را تکذیب می کنم
حجت الاسلام آقا تهرانی درباره برخی بی اخلاقی ها در میان گروه های اصولگرا در آستانه انتخابات گفت: امیدوارم بعد از انتخابات دیگر پشت سر یکدیگر حرف نزنیم.

بسیج پیشکسوتان: حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که سرنوشت وحدت میان اصولگراین را در مجلس آینده چطور می بینید تصریح کرد: باید همه کسانی که از گروه های مختلف اصولگرا به مجلس راه پیدا می کنیم از دین و ولایت دفاع و حمایت کنیم.

آقا تهرانی همچنین درباره برخی بی اخلاقی ها در میان گروه های اصولگرا که در آستانه انتخابات از سوی رسانه ها پوشش داده می شود، خاطرنشان کرد: انشاالله امیدوارم بعد از انتخابات دیگر پشت سر یکدیگر حرف نزنیم.

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه احتمال حضور چه تعداد از کاندیداهای جبهه پایداری را در مجلس آینده می دهید؟ با اشاره به لیست های متعدد در میان اصولگرایان و دیگر گروه های سیاسی حاضر در انتخابات، تصریح کرد: باور کنید نمی دانم چقدر رای می آوریم؟   آقاتهرانی همچنین عضويت خود در جبهه توحيد و عدالت (حاميان مشايی) را تکذيب کرد و انتشار اين ليست را بی اخلاقی سياسی خواند.

وی در پایان با درباره برخی شبهات مبنی بر عدم ارائه لیست انتخاباتی جبهه پایداری در تهران به محضر آیت الله مصباح تاکید کرد: حضرت استاد مصباح یزدی لیست انتخاباتی جبهه پایداری را دیده اند و عین صحبت های ایشان در این مورد بر روی پایگاه اطلاع رسانی بنده قرار گرفت.

به گزارش مشرق؛ چندی پیش حجت الاسلام روانبخش عضو جبهه پایداری در گفت و گویی تصریح کرده بود که آیت الله مصباح برخی از اعضای حاضر در لیست جبهه پایداری در تهران را نمی شناسند.

البته روح الله حسینیان دیگر عضو این جبهه  شب گذشته در همایش جوانان جبهه پایداری با بیان جزئیاتی از ارائه لیست جبهه پایداری به محضر آیت الله مصباح تاکید کرد: ایشان لیست ما را دیدند وحتی درباره قرار نگرفتن برخی افراد در لیست تذکراتی دادند که ما نیز دلایل خود را به ایشان گزارش کردیم.

 

 

 

 

منبع: مشرق

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.