جمعه 12 اسفند 1390 | 21:10
آیت الله نظری:
منتخبان مردم با همه قوا در خدمت دین، نظام و مردم باشند
منتخبان مردم با همه قوا در خدمت دین، نظام و مردم باشند
ـ آیت الله نظری خادم الشریعه پس از شرکت در انتخابات، به وظیفه و رسالت خطیر منتخبان مردم در مجلس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کسانی که به عنوان نماینده ملت انتخاب می شوند مسؤولیت بزرگ الهی و اجتماعی دارند و باید با همه قدرت و قوا در خدمت مملکت، مردم، دین و نظام باشند و در مسیر رضای الهی و پیشرفت نظام گام بردارند. به گزارش خبرنگار خبرگزا

بسیج پیشکسوتان:آیت الله عبد الله نظری خادم الشریعه از علمای مازندران امروز پس از شرکت در انتخابات و انداختن رأی خود در صندوق سیار در مرکز استان، اسلام را دین عزت و آزادی توصیف کرد و گفت: آزادی رأی و افکار، پایه و مایه است و جلوی استبداد را خواهد گرفت.

وی با بیان این که مردم باید برای مصالح دین، دنیا، روح و جسم خود حق انتخاب و رأی داشته باشند، افزود: مردم باید آن چه را که به صلاح مملکت خود است را انتخاب و اختیار کنند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سه دهه اخیر توانسته با توفیق هر چه بیشتر انتخابات ها را برگزار کند، خاطرنشان کرد: این نظام دینی در سایه هدایت های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری امروز از توفیقات بسیاری در عرصه های مختلف برخوردار است.

وی با بیان این که اساس مطلب افکار و آرای مردم است، ادامه داد: مردم نیز باید با کمال اختیار، درک، تحقیق و خیرخواهی و بدون حب و بغض اجتماعی آن چه به خیر و صلاح این کشور، مملکت، شرع و شریعت و نظام دینی است را انتخاب کنند.

 

منبع: رسا
آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب و رأی دادن از نظر خداوند و خلق او و همچنین از منظر تاریخ با عزت و عظمت اجتماعی همراه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه و رسالت خطیر منتخبان مردم در مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که به عنوان نماینده ملت انتخاب می شوند مسؤولیت بزرگ الهی و اجتماعی دارند و باید با همه قدرت و قوا در خدمت مملکت، مردم، دین و نظام باشند و در مسیر رضای الهی و پیشرفت نظام گام بردازند.

آیت الله نظری خادم الشریعه در پایان سخنان خود گفت: آن دسته از افرادی که در انتخاب موفق نشدند باید در جای دیگری به خدمت گزاری به مردم و نظام دینی بپردازند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.