شنبه 13 اسفند 1390 | 11:58
پایگاه خبری مالزیایی:
اقبال مردم به انتخابات، موضع تهران در مقابله با تهدیدها را محكم تر می كند
اقبال مردم به انتخابات، موضع تهران در مقابله با تهدیدها را محكم تر می كند
پایگاه خبری مالزیا اینسایدر روز شنبه در گزارشی از برگزاری با شكوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نوشت: اقبال مردم ایران به انتخابات و حضور گسترده آنان موضع تهران در مقابله با تهدیدها را محكم تر خواهد كرد.

بسیج پیشکسوتان:  مالزیا اینسایدر در گزارش خود آورده است: انتخابات مجلس كه روز گذشته در ایران برگزار شد می تواند تاثیر بسیاری در مستحكم تر شدن مواضع ایران در برنامه هسته ای این كشور داشته و موقعیت نیروهای وفادار به جمهوری اسلامی ایران را تقویت كند.

در این گزارش آمده است: آیت الله خامنه ای رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران پس از انداختن رای خود به صندوق و با تاكید بر اینكه هرگاه دشمنی های بیشتری در مقابل ملت ایران وجود داشته اهمیت انتخابات بیشتر بوده است، از مردم خواسته بود كه حضور پررنگ تر در انتخابات داشته باشند.

مالزیا اینسایدر در ادامه به نقل از مقام معظم رهبری می نویسد: مستكبران زورگو برای حفظ اعتبار خود در مقابل ما قلدری می كنند و یك حضور گسترده در انتخابات می تواند برای ملت ما و برای حفظ امنیت اهمیت بیشتری داشته باشد و سیلی محكمی بر چهره مستكبران زورگو از جمله آمریكا باشد.

این پایگاه اطلاع رسانی همچنین به نقل از یكی از رای دهندگان می نویسد: ما در انتخابات شركت می كنیم تا با دادن رای حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدهای دشمن نشان دهیم.

علاوه بر خبرنگاران رسانه های داخلی بیش از 350 خبرنگار خارجی از 174رسانه پوشش خبری و تصویری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برعهده داشتند.

 

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.