یکشنبه 21 اسفند 1390 | 10:14
گردهمايي دوستداران سوريه در مسکو برگزار شد
گردهمايي دوستداران سوريه در مسکو برگزار شد
شرکت کنندگان درگردهمایی دوستداران سوریه با انتقاد شدید از تلاش محورغربی - عربی برای مداخله نظامی در سوریه، از راهکار گفتگو و اصلاحات سیاسی در سوریه حمایت کردند.

بسیج پیشکسوتان: دراین گردهمایی که به ابتکار اتحادیه دانشجویان سوری مقیم روسیه در مسکو برگزار شد ، جمعی از شخصیت ها، استادان و دانشجویان از روسیه ، سوریه ، لبنان ، ایران و فلسطین حضور داشتند.
نماینده مجلس قانون گذاری روسیه در این گردهمایی گفت: تروریست های مسلح برای برهم زدن امنیت سوریه و ایجاد هرج و مرج دراین کشور از تسلیحات غربی و آمریکایی استفاده می کنند.
«الیا کاستونوف» افزود: مردم روسیه از مردم سوریه حمایت می کنند و روسیه مخالف جدی مداخله کشورهای خارجی درامور سوریه است و بر مواضع خود پافشاری دارد.
رئیس جنبش ضد جهانی شدن روسیه هم با انتقاد از موضع مخالفان دولت سوریه برای نپذیرفتن آشتی ملی و آغاز گفتگوها با دولت قانونی این کشور گفت : کشورهای خارجی باید از دادن پول و سلاح به گروههای مسلح مخالف سوری خودداری و آنها را به گفتگوها تشویق کنند.
شرکت کنندگان دراین گردهمایی همچنین با حمایت از مواضع دولت روسیه در قبال تحولات سوریه در بیانیه ای اعلام کردند: آمریکا به دنبال پیاده سازی سیاست های توسعه طلبانه خود در خاورمیانه بویژه سوریه است.
در این بیانیه بر هوشیاری ملت سوریه در برابر نقشه های دشمنان خارجی و حفظ وحدت و حمایت از اصلاحات سیاسی دولت قانونی این کشور تاکید شده است.

 

منبع: واحد مرکزی خبر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.