دوشنبه 22 اسفند 1390 | 10:15
روسیه حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد
روسیه حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی نسبت به از سرگیری مناقشه نظامی بین اسرائیل و نوار غزه طی چند روز گذشته، بکارگیری توان نظامی علیه مردم غیرنظامی منطقه را کاملا غیرقابل قبول دانست.

بسیج پیشکسوتان: وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات مسکو نسبت به تشدید وخامت اوضاع و از سرگیری مناقشه نظامی بین اسرائیل و نوار غزه طی چند روز گذشته ابراز نگرانی می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: مقامات مسکو از این مسئله که درگیری نظامی بین اسرائیل و نوار غزه شدت گرفته است عمیقا ابراز نگرانی می‌کنند و بر این اصل تاکید دارند که بکارگیری هر نوع توان نظامی علیه مرم غیرنظامی و بی‌دفاع ساکن منطقه اقدامی کاملا غیرقابل قبول است و باید از تکرار آن اجتناب شود.

مقامات وزارت خارجه روسیه همچنین از هر دو طرف اسرائیلی و فلسطینی خواستند تا خویشتن داری کرده و همه تلاش خود را برای برقراری ثبات نسبی در منطقه و تامین شرایط با هدف از سرگیری مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطین بر اساس اصول حقوقی-بین المللی مورد قبول دو طرف بکار بندند.

لازم به ذکر است در نتیجه حمله چند روز قبل هواپیماهای اسرائیلی به نوار غزه، حداقل 16 نفر از مردم فلسطینی ساکن منطقه کشته شده و بیش از 20 نفر هم زخمی شدند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.