شنبه 27 اسفند 1390 | 19:53
ایران انفجارهای تروریستی در دمشق را محكوم كرد
ایران انفجارهای تروریستی در دمشق را محكوم كرد
سخنگوی وزارت امور خارجه درپی وقوع انفجارهای امروز- شنبه - در پایتخت سوریه ضمن محكومت چنین اقدامات تروریستی، گفت: جمهوری اسلامی ایران این اقدامات را موجب بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه می‌داند و مسئولیت آن بر عهده كسانی است كه مسلح‌كردن و تحریك گروه‌های مسلح را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

بسیج پیشکسوتان : به نقل از اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، 'رامین مهمان‌پرست'با مردود دانستن اینگونه اقدامات تروریستی تاكید كرد كه جمهوری اسلامی ایران اقدامات تروریستی و انفجارات بوقوع پیوسته در پایتخت سوریه را در جهت انتقام از ملت سوریه در برابر نمایش اقتدار آنها در حمایت از نظام و ثبات و استقرار این كشور دانسته و با مردم و دولت سوریه ابراز همدردی می‌كند.

مهمان‌پرست افزود: بی‌تردید نیاتی كه در پی چنین اقداماتی به بهانه حمایت از مطالبات و خواسته‌های مردم انجام می‌شود، درصدد است تا روند شكل گیری اصلاحات پایدار و گفت‌وگوهای تفاهم آمیز ملی- حاكمیتی و بازگشت ثبات و استقرار امنیت را هدف قرار دهد.

صبح امروز - شنبه -سه انفجار در شهر دمشق علاوه بر ساختمان امنیت جنایی و امنیت هوایی این كشور ،یكی از خیابان‌های اصلی اردوگاه فلسطینی‌نشین 'یرموك' را مورد هدف قرار داد.

وزارت كشور سوریه عصر امروز در بیانیه‌ای اعلام كرد تاكنون اجساد 24 نفر از این كشته‌ها شناسایی شده و اجساد سه نفر دیگر نیز به علت قطعه قطعه شدن قابل شناسایی نیست.

در این بیانیه آمار مجروحان انفجارهای امروز دمشق نیز 140 نفر اعلام شد.

منبع:ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.