دوشنبه 14 فروردین 1391 | 11:04
در ديدار با سيد حسن نصرالله؛
سرویس : سیاسی
سرویس : سیاسی
در ادامه ديدارهاي امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه کشورمان با ريیس‌جمهور، نخست‌وزیر و ريیس مجلس ملی لبنان وی با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و رایزنی كرد.

بسیج پیشکسوتان : در ادامه ديدارهاي امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه کشورمان با ريیس‌جمهور، نخست‌وزیر و ريیس مجلس ملی لبنان وی با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و رایزنی كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در این ملاقات اوضاع لبنان و برخی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیر عبداللهیان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار شهدای مقاومت از نقش بارز مقاومت تمجيد كرد و همچنين سید حسن نصرالله بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از وحدت ملی، تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان تأکید نمود.

معاون وزیر خارجه کشورمان با اشاره به توطئه دشمنان علیه محور مقاومت، حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مردم فهیم سوريه را اعلام نمود و طرح اصلاحات ریيس‌جمهور بشار اسد را مناسب‌ترین راهکار سیاسی برشمرد.

وی افزود: سوریه از مرحله بحران با موفقیت عبور نموده و نقشه دشمنان منطقه مبنی بر تضعیف محور مقاومت با ناکامی مواجه شده است.

معاون وزیر خارجه کشورمان در این دیدار و در دیدار با سایر مقامات لبناني از اوضاع بحرین و نقض فاحش حقوق بشر در این کشور ابراز نگرانی كرد و از تداوم راهکار نظامی که استقلال و حاکمیت بحرین را خدشه‌دار نموده است، انتقاد نمود.

منبع:ایسنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.